DYSKUSJE
Krok od tragedii. Nadjeżdżał pociąg, a szlabany były otwarte
adik8cz
31.01.2019 10:01

Policja pojawiła sie kilkanaście minut później, pewnue byly korki i nie bylo jak dojechać a przecież od komendy do stacji Krosno miasto na piechotę jest za daleko 

adik8cz
na forum od listopada 2017
shadow1965
30.01.2019 16:19

W Krośnie widzieć przejeżdzający pociąg to tak jak zobaczyć fatamorganę na pustyni... w zeszłym roku widziałem jeden raz samą lokomotywę bez wagonów ... byłem w szoku.

Cóż dopiero ci ludzie przy przejeździe pewnie pomyśleli, że już nastała apokalipsa bo przejechał POCIĄC pasażerski z prawdziwemi wagonami... :)

shadow1965
na forum od listopada 2018
gandalfff
30.01.2019 14:27

Miasto już dawno powinno zabiegać o stworzenie przejazdów bezkolizyjnych czyli wiaduktów - w Krośnie kolej przecina 5 razy często uczęszczane drogi, a liczba pociągów będzie rosła.

Do tego nie ma co robić afery z powyższą sprawą - pociągi w Krośnie jadą bardzo powoli, a maszyniści nie przejeżadzą przez przajzdy na oślep!

gandalfff
na forum od listopada 2017
Niki_Manifesto
30.01.2019 11:58
wyróżnione przez moderatora

"Urząd Miasta planuje inwestycję, która ma polegać na obniżeniu torów kolejowych na odcinku od ul. Hallera do ul. Piastowskiej. "

Panie Piotrze czy naprawdę nie ma Pan na co już wydawać pieniędzy mieszkańców?

Nawet jak UE da 33%, PKP 33% miasto będzie w plecy o34% tylko po to, żeby pociąg 2 - 3 razy dziennie przejechał pod jezdnią. Czy zdajecie sobie sprawę jakie to będą koszty? W takim mieście jak Krosno jest to kuriozalne!!!

Jedynym wyjaśnieniem dla tej inwestycji, tych decyzji, jest planowane wznowienie połączeń międzymiastowych PKP Krosno z największymi miastami, regionami.  Ale to pewnie kilka lat minie po 2020 zanim cokolwiek ruszy. Ukazywały się artykuły na ten temat:

https://krosno24.pl/informacje/skrot-trasy-kolejowej-do-rzeszowa-szybko-nie-powstanie-lacznica-nadal-w-planach-i2682

https://krosno24.pl/informacje/przez-krosno-znowu-jezdzi-pociag-dowiezie-na-linie-dalekobiezne-i9707/

https://krosno24.pl/informacje/wygodniej-i-taniej-niz-w-busie-jaslo-ma-studencki-pociag-do-krakowa-co-z-krosnem/

https://krosno24.pl/informacje/z-krosna-zniknie-czesc-przejazdow-kolejowych/

Niki_Manifesto
na forum od listopada 2017
shadow1965
30.01.2019 10:26
wyróżnione przez moderatora

"Urząd Miasta planuje inwestycję, która ma polegać na obniżeniu torów kolejowych na odcinku od ul. Hallera do ul. Piastowskiej. "

Tylko po co jeśli PKP w Krośnie przejedzie 2-3 razy dziennie wydawać takie pieniądze? Jak zobaczę w Krośnie "pędolino" to będę obiema rękami za ale sytuacja kolei w Krośnie jaka jest każdy widzi... a raczej nie widzi bo tych pociągów poprostu nie ma. Gdzie są pociągi jak dawniej np do Warszawy, Łodzi czy nawet do Rzeszowa? NIE MA!!! A tak na marginesie do Jasła można dojechać nawet rowerem... albo przejść się spacerkiem te 25 km.

Gdzie jest sens i logika wydawać pieniądze na tak dużą inwestycję przy obecnym natężeniu ruchu PKP?

"Mamy już zaawansowane projekty. W tym roku będziemy kontynuowali prace projektowe - zapewnia prezydent Krosna Piotr Przytocki"

Panie Piotrze czy naprawdę nie ma Pan na co już wydawać pieniędzy mieszkańców?

"Wspólna inwestycja miasta i kolei będzie dofinansowana z funduszy unijnych."

No i co z tego że będzie dofinansowana? Miasto i tak musi swoje pieniądze wyłożyć na zbędną inwestycję!!!

Nawet jak UE da 33%, PKP 33% miasto będzie w plecy o34% tylko po to, żeby pociąg 2 - 3 razy dziennie przejechał pod jezdnią. Czy zdajecie sobie sprawę jakie to będą koszty? W takim mieście jak Krosno jest to kuriozalne!!!

shadow1965
na forum od listopada 2018
Iker
30.01.2019 09:46

Powinno być tak jak kiedyś w kinie Sokół , 20 osób chętnych do jazdy tym pociągiem widmo - pociąg jedzie , nie ma tyle -pociąg nie jedzie ! W godzinach szczytu , przed przejazdem czeka ze sto osób w samochodach i nie tu jest problem , tylko ile spalin jest  tym momencie emitowanych do atmosfery , mało kto wyłącza silnik .PKP rządzi sie własnymi prawami , kiedyś jedno PKP , a teraz dziesiątki spółek , spółeczek , wszystko za nasze podatki.W prywatnej firmie jeżeli coś nie przynosi zysku , albo jest na granicy opłacalności to sie to likwiduje  

Iker
na forum od listopada 2017
hubert2707
29.01.2019 23:47
wyróżnione przez moderatora

W takim razie skoro doszło do awarii, to zachodzi pytanie dlaczego dróżnik nie wyszedł na przejazd aby kierować ruchem? (posiada takie uprawnienia) 

hubert2707
na forum od listopada 2017
keerf
29.01.2019 19:24

Ten pociąg utrzymuje tylko kieszenie pracowników koleji.Nikt nim nie jeździ a my musimy wszyscy się na to składać a kosztuje to grube miliony.Jedyne skutki jazdy tego pociągu to pozbawienie życia kilku osób i ponowne korki w mieście.Parcie na szkło mają niezłe działacze PKP

keerf
na forum od listopada 2017
abajurek33
29.01.2019 17:57
wyróżnione przez moderatora

Żeby ruch w mieście odbywał się bezkolizyjnie, należy niezwłocznie puścić tory pod ziemią. Pociągi powinny wjeżdżać do tunelu na wysokości galerii Vivo i Mercury, a  pojawiać się na dworcu PKP. Ale znając życie to zakończy się to na szeregu projektach za które różne osoby wezmą ciężkie pieniądze i finał.

abajurek33
Konto zablokowane
muphet
29.01.2019 15:31

dla mnie bardziej szokujące jest to, że jakiś pociąg w ogóle jechał na tej trasie, bo kiedy nie spróbuję, to odwołany..

muphet
na forum od stycznia 2019
/2
W polu powyżej wpisz numer strony, do której chcesz przejść
DYSKUSJE
TWOJE KONTO
  • Zaloguj się aby uzyskać dostęp do konta
PYTANIA, PROBLEMY, SUGESTIE
13 493 44 44
REKLAMA
Reklamę wyświetlono 2783 razy