Szkło z Krosna ciągle najpopularniejsze

Krośnieńskie Huty Szkła Krosno SA zdobyły Złoty Laur Konsumenta 2011 - główną nagrodę najpopularniejszego konkursu konsumenckiego w Polsce. To dowód na to, że pomimo upadłości przedsiębiorstwa, marka Krosno nadal cieszy się ogromną popularnością wśród klientów.
Szkło z Krosna okazało się bezkonkurencyjne. 70% respondentów, biorących udział w konkursie Laur Konsumenta, wskazało na tę właśnie markę

Laur Konsumenta to największy i najbardziej rozpoznawalny projekt konsumencki. To ogólnopolski plebiscyt, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych produktów i marek. Przyznanie godła Złoty Laur jest wyrazem uznania kupujących oraz informacją dla producentów i dystrybutorów, po jakie produkty klienci sięgają najczęściej. Właśnie ogłoszono wyniki konkursu.

Krośnieńskie Huty Szkła zdobyły Złoty Laur w kategorii szkło stołowe. Kategoria ta pojawiła się po raz pierwszy w historii plebiscytu. - Produkty Krosna w opinii respondentów nie miały sobie równych. Ponad 70-procentowe poparcie konsumentów dla marki Krosno zdystansowało konkurencyjne firmy - mówi Aleksandra Sabik, brand manager Krosno SA. - Zwycięstwo Krosna dominującą liczbą głosów jest bezprecedensowe w historii plebiscytu i świadczy o sile marki obecnej na polskim rynku od niemal dziewięćdziesięciu lat.

Jak podkreśla Aleksandra Sabik, na sukces firmy składa się wieloletnie doświadczenie w branży szklarskiej oraz rygorystyczna i konsekwentna kontrola jakości: - Wyroby szklane Krosna odpowiadają najwyższym standardom w zakresie walorów estetycznych, funkcjonalności, użyteczności i bezpieczeństwa. Dzięki wdrożeniu nowej technologii formowania szkła, kieliszki są bardziej odporne na urazy mechaniczne i mogą być o wiele dłużej użytkowane.

Firma podejmuje także proekologiczne działania w zakresie produkcji. Wyroby szklane formowane w Krośnieńskich Hutach Szkła nie zawierają ołowiu i szkodliwych metali ciężkich i nadają się do wtórnego przetworzenia. Wprowadzone zostały UV - utwardzalne farby organiczne do zdobienia szkła, natomiast do pakowania stosowana jest tektura makulaturowa.

Szkło z Krosna to dobry, polski produkt. Nie zawiera ołowiu i szkodliwych metali ciężkich, których niestety nie brak w zalewającym nasze markety chińskim szkle

Krośnieńskie Huty Szkła Krosno S.A. zostały założone w 1923 r. i w trakcie wieloletniej działalności stały się synonimem polskiego szkła. W rozbudowanej ofercie firmy znajdują się ekskluzywne produkty ręcznie formowane oraz wysokiej jakości szkło stołowe i dekoracyjne. Pomimo trudnej sytuacji przedsiębiorstwa znajdującego się w stanie upadłości, każdego roku wdrażane są nowe projekty, które wytyczają trendy na rynku szkła stołowego. Przykładem takiego produktu są zdobione szklanki Deco-Line, bezsprzeczny bestseller tego lata. - Jesienią 2011 nastąpi inauguracja kolejnego innowacyjnego produktu - kieliszków do szampana z punktem musującym, który pozwala na długotrwałe podtrzymanie efektu musowania - zdradza Aleksandra Sabik.

Najpopularniejsze produkty Krosna to szklanki i kieliszki. Są znane w Polsce i na rynkach zagranicznych, w szczególności w Stanach Zjednoczonych, Australii, Holandii i Francji. Natomiast całość produkcji eksportowej Krośnieńskich Hut Szkła Krosno SA dociera do około 60 państw na całym świecie.

KOMENTARZE
Brak wyróżnionych komentarzy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)