Oho, jest kolejny "znafca", ktoremu geodeci drogę wybudują. To wbij sobie w tą zrytą beretkę, że geodeci dróg nie robią, a tyczenie to jeszcze nie budowa. Na mojej ulicy geodeci tyczyli cztery lata temu i do tej pory chodnika nie ma.
Słowacja kiedyś wybuduje drogę, gdzieś tak po 2030r chyba że UE i przekona żeby zrobili to szybciej (odcinek Barwinek - Preszow). Węgry mają autostradę (odcinek do Miszkolca otwarty miesiąc temu) od granicy ze Słowacją do Budapesztu i gwiaździście od Budapesztu.
Porównujesz wykopanie kilkukilometrowej dziury i zalanie jej wodą do 50km drogi składającej się z samych wiaduktów i tuneli w górzystym terenie. Droga jest wreszcie w budowie, i owszem odcinki na południe od Rzeszowa nie były priorytetem ani "dobrej zmiany" ani przed nią, temat ruszył dopiero rok, dwa lata temu, ale wszystkie formalności ciągną się od prawie 15 lat, a bez papierów, które ktoś gdzieś robi, ale na to najlepiej narzekać, o Kowalski ma gdzieś procedury, państwowe k unijne, liczy się efekt. Najlepiej tylko za przeproszeniem pie*yć papiery co po co na co można szybciej
Do mikser...
Góra Rogowska mówi ci to coś?
Tam już geodeci wytyczają, mam takie info od rodziny!
Ciekawe kogo wyśle żoliborski satrapa na uroczystość rozpoczęcia budowy? Czy będzie to rebe morawitz czy nadworny arcybłazen maliniak? Bo na mieście chodzą słuchy że mszę dziękczynną ma poprowadzić tadziu renta z Torunia:)
Oho, jest i "znafca" tematu, pewnie kolejny zindoktrynowany przez "propagandę sukcesu" jak za Gierka. Póki co, Krosno jest wykluczone komunikacyjnie i nie ma żadnego szybkiego połączenia choćby z Rzeszowem. A ten tu bredzi o papierach, które gdzieś tam ktoś robi albo nie. Jak trzeba było przekopać mierzeję to papierami się nikt nie przejmował, prawda?
Do Vip1. W pierwotnym planie miał być tylko jeden pas ruchu na odcinku od Miejsca Piastowego, czy Dukli do Barwinka. Czyli de facto to co mamy obecnie tylko bez kolizyjnych skrzyżowań, a drugą nitkę mieli dobudować kiedyś. Także ten plan to full wypas. Nie ma co narzekać. Pas awaryjny chyba niepotrzebny. Przy dwóch jezdniach dwupasmowych, po dwa pasy w każdym kierunku. Węzeł Tylawa chyba zniknął. Dla chcących skręcić na DW 897 w kierunku Jaślisk, Komańczy i Cisnej i dalej w Bieszczady, będą musieli zjechać na starą DK 19 i przejechać kilka kilometrów do skrzyżowania. Od Dukli 12 km, a od Barwinka około 7.
Ma ktoś wiedzę jak przebiega budowa drogi na Słowacji, Węgrzech i Rumunii ?
Mnie nie podoba się fakt że ta droga od węzła Miejsce P. do Barwinka mimo iż będzie w górzystym, trudnym terenie będzie pozbawiona pasa awaryjnego, który jest bardzo potrzebny w takim terenie a będą jedynie zatoki. Dlaczego właśnie tu zwężono drogę gdzie ciężarówki mają największe kłopoty? Przecież to minimalna oszczędność w stosunku do takiej budowy a dobudować się już nigdy nie da.
Widział ktoś autostradę A4 w Przemyślu ?