Hmm, tych koszy w ogóle nie powinno być jeżeli śmieci z nich mają być sortowane przez pracowników spółdzielni. Za te kosze powinna iść opłata jak za niesortowane, finalnie i tak mieszkańcy ją poniosą więc w zasadzie w ich interesie jest żeby tych koszy nie było a każdy własne śmieci sortował do własnych koszy/worków/pojemników.
Jestem studentką 2 roku studiów magisterskich, piszę swoja pracę magisterską o Krośnie, dlatego też serdeczenie proszę o wypełnienie krótkiej ankiety, która pomoże mi w jej napisaniu.
A co za problem w takiej sytuacji aby zakupić kosze małe , ale do segregacji przystosowane ! Są takie dostępne ! Jest teraz duży wybór !. Chyba lepiej wyrzucić śmieć podręczny do kosza niż na chodnik ? A zapewne takie postępowanie jak opisane w artykule to sporadyczne sytuacje i owszem z tym trzeba walczyć, ale nie w ten sposób ! To zakrawa na ....... (nie chcę obrażać spółdzielni) !
Shemhamforash89 a czym innym jest spółdzielnia jeśli nie jakimś typem wspólnoty? Czy każdy z nas ma przy mieszkaniu wybrany kolor na klatce? Czemu współdzielimy śmietniki? Może każdy powinien mieć własny i nie będzie odpowiedzialności zbiorowej? Czemu Pani z mieszkania obok ma kwiatki na parapecie wewnatrz klatki? Może akurat mam uczulenie a to powierzchnia wspólna. Temat rzeka dlatego też mamy odpowiedzialność zbiorową....
Danek widzę że odnosisz się tylko do tematu Pani sprzątających a nie przykładasz wagi do ogólnego tematu spółdzielni. Czyżby jakąś zawiść? Na ciągowni to raczej nie pracowałeś kiedy masz czas stać o 13.50 za magnolia i patrzeć o której te kobieciny wychodzą hihi z takim talentem to może na bramę do huty możesz składać podanie.
Sv7453 u mnie podobnie może Panu wice zeznania się mieszają?