DYSKUSJE
Pizza "zrób to sam". Epidemia wyzwoliła innowacje
contemplation
15.04.2020 21:47

Podniosę temat treningów online przez firmę Nowaja . Nie wiedziałam totalnie nic od czego zacząć, bardzo chciałam nauczyć się jak prawidłowo korzystać z przyrządów na siłowni i zacząć zwyczajnie żyć zdrowiej. Pani Patrycja z zaangażowaniem i pasją skupiała się na moich potrzebach. Dziś trenuje już sama, ale jestem Jej ogromnie wdzięczna, że wprowadziła mnie w ten świat i zaraziła zdrowym stylem życia, bo dzięki temu czuję się o niebo lepiej niż wcześniej. Dodam, że nie jest to kryptoreklama, ale fakt. Żeby zacząć ćwiczyć warto mieć na początku mentora, który pokaże Ci przede wszystkim jak dobrze to robić. Polecam każdemu, kto chce zmienić swoje życie na lepsze. Pozdrawiam wszystkich zwłaszcza żyjących aktywnie i zdrowo. :)

contemplation
na forum od listopada 2017
andziaw16
15.04.2020 16:22

Jestem studentką 2 roku studiów magisterskich, piszę swoja pracę magisterską o Krośnie, dlatego też serdeczenie proszę o jej wypełnienie co pomoże mi w jej napisaniu. Z góry dziękuję. Link poniżej

https://forms.gle/8MorR7v6Frgm5ubj6

andziaw16
na forum od marca 2020
gosia_krosno
15.04.2020 16:06