DYSKUSJE
„Halo, tu Susza!”. 17-latka uświadamia, że warto oszczędzać wodę
panSebastian
12.02.2020 21:14

@Slawomir2, magicco

Faktycznie można rozpatrywać czy wpuszczanie do kanalizacji czy rzeki "czystej" wody jest działaniem "proekolologicznym" w końcu rozczieńcza pozostały syf. Nie jest to jednak ekologiczne. Jeśli woda pochodzi z wodociągów czy studni to trzeba ją wydobyć, uzdatnić, dostarczyć, zużyć i ponownie dostarczyć do oczyszczalni i razem z innym naszym syfem oczyścić. Jeśli wlejemy do wanny wodę z rzeki i wylejemy z powrotem to może być ekologiczne pod warunkiem, że myjemy się kaczym mydłem albo orzechami a ubieramy się wyłącznie w konopie, len, wełnę czy bawełnę, reszta zanieczyści wodę mikroplastikiem i chemią detergentów. Należy zmniejszać zużycie i zatrzymywać wodę pitną jak najdłużej w naszej okolicy.

panSebastian
na forum od listopada 2017
stokrotek
12.02.2020 20:49

Nie jestem zielony, a tym bardziej od wody, ale poziom jaki zaprezentował Sławomir2, pytaniem jakie zadał, jest płytszy, niż Sławomir kąpiący się w basenie w reklamie telewizyjnej. Niestety tam nie oszczędzał wody. Zastanawia mnie, czy Sławomir2, faktycznie bierze wanną na plecy i goni z nią do rzeki, a następnie po oblucjach, goni z powrotem i ją opróżnia?. W takim razie prokurator i psychiatra kłania się w pas. Nic dodać, nic ująć. Kiedyś mądry człowiek powiedział "lepiej milczeć i niech cię uważają za idiotę, niż się odezwać i rozwiać wszystkie wątpliwości".

Czuwaj

stokrotek
na forum od września 2019
Slawomir2
12.02.2020 10:40
wyróżnione przez moderatora

Czy może mi ktoś odpowiedzieć na pytanie, jak ja mam oszczędzać wodę? skoro wleje sobie wodę z rzeki do wanny a następnie ją wypuszczę to gdzie ona wyląduje na marsie? Bo zawsze myślałem że wraca z powrotem do rzeki. Pytanie do zielonych od wody.Może czegoś nie rozumię.

Slawomir2
na forum od listopada 2017
panSebastian
12.02.2020 09:12
wyróżnione przez moderatora