DYSKUSJE
Zmiany na parkingu Biedronki przy Grodzkiej. Klienci oburzeni mandatami
freeuser
02.07.2019 12:39
wyróżnione przez moderatora

kontroler się tłumaczy bo co ma powiedzieć? że tak robi jak ludzie opisują? poza tym informacja na drzwiach wisi chyba od niedawna-ale nie wiem po przykrym incydencie już moja noga tam nie stanęła i napewno już tam nie pójdę na zakupy jak wracając z biletem już mandat był wypisany. Reklamacji firma nie uwzględnia więc nadaremno pisać do firmy...a miejsce niby wyznaczone do parkowania zeby pobrać bilet z tego co pamiętam to miejsce przeznaczone dla inwalidy (za co też można dostać mandat). Kolejna rzecz to ma kontroler również radar w oczach że ustala prędkość pojazdu czy ktoś jedzie powyżej 10km/h?

freeuser
na forum od listopada 2017
pihumufu
02.07.2019 12:35
wyróżnione przez moderatora

"Jeden z kupujących opisuje, że zaparkował samochód na końcu parkingu, bo akurat tam było miejsce. Następnie poszedł do biletomatu i przeczytał regulamin. Gdy pobrał bilet i wrócił z nim do samochodu, żeby zostawić go za szybą, zobaczył za wycieraczką wydrukowany mandat na 90 zł."

No to ktoś tu ściemnia ostro. Przecież jest godzina na mandacie i bilecie. Jak wykupił bilet wczesniej, to nie jego problem.

pihumufu
na forum od grudnia 2017
Krzysio2010
02.07.2019 12:34
wyróżnione przez moderatora

Rozwiązanie dobre, bo przestaną tam parkować osoby korzystające z ogródka. Głupotą jest stawianie biletomatu przy ścianie budynku. Mało kto ma jak go pobrać podczas wjazdu w godzinach dużego ruchu (wąski i ciasny wjazd/wyjazd). Ganianie po bilet żeby dać go za szybkę i z wporotem iść na zakupy też pozostawia do myślenia, problem rozwiązałby drugi biletomat przy wiacie na koszyki. Jak się nie zmieni podejście JMP co do traktowania Klientów to zmniejszy się ich liczba - co zmniejszy obrót i przywróci myślenie. Na Biedronce na Grodzkiej świat się nie kończy - Kaufland z chęcią część ludków przyjmie.

Krzysio2010
na forum od listopada 2017
agnes99
02.07.2019 12:33
wyróżnione przez moderatora

No właśnie, niewiedza kosztuje! Na początku maja dostałam wezwanie do zapłaty kary za brak biletu i mimo złożonej reklamacji, nie została ona uwzględniona. Przed wjazdem na parking powinien być szlaban z automatem do pobierania biletów i wtedy wszystko byłoby jasne.

agnes99
na forum od kwietnia 2019
/5
W polu powyżej wpisz numer strony, do której chcesz przejść
DYSKUSJE
TWOJE KONTO
  • Zaloguj się aby uzyskać dostęp do konta
PYTANIA, PROBLEMY, SUGESTIE
13 493 44 44
REKLAMA