Tak wygląda VIVO! od środka

Centrum handlowe VIVO! przy ul. Bieszczadzkiej rośnie w oczach. Przy budowie obiektu pracuje około 200 osób. Aranżację lokali zaczęli już także niektórzy najemcy. Zobacz zdjęcia z placu budowy.

Warta 34 mln euro inwestycja ma być gotowa za kilka miesięcy. Na powierzchni 21 tys. mkw. znajdzie się około 60 lokali. Inwestor – austriacka firma IMMOFINANZ – potwierdził właśnie dwie kolejne marki, które zdecydowały się handlować w VIVO! To sieć sklepów dla dzieci SMYK oraz wielobranżowa sieć Pepco.

SMYK zadebiutuje w Krośnie. Klienci znajdą w nim artykuły dla dzieci – zabawki, pomoce szkolne, książki, multimedia, akcesoria dla niemowląt oraz odzież i obuwie dla dzieci w wieku 0-14 lat. Pepco stawia z kolei na odzież i produkty dla domu w przystępnych cenach. Obydwie marki wynajęły w VIVO! lokale o powierzchni po 500 mkw.

Jedna z sal kinowych przyszłego Heliosa

Tym samym lista znanych już marek, które pojawią się w centrum, obejmuje 28 najemców. Oprócz ujawnionych właśnie dwóch sieci, inwestor potwierdził wcześniej 26 najemców: 4F, Apart, BIG STAR, CCC, Cosmedica, Cropp, Cyfrowy Polsat / Plus, Deichmann, Evenement, Feniks, Frac, Grycan, H&M, Hebe, Helios, Home&You, House, JYSK, Martes Sport, Maxi Moda, Media Markt, Reserved, Rossmann, Sinsay, Telepizza oraz Travelplanet. Podobnie jak SMYK, wiele z nich pojawi się w Krośnie po raz pierwszy.

Budowa zjazdu do centrum z ulicy Bieszczadzkiej

- Chcemy zapewnić naszym przyszłym klientom możliwie najbardziej kompleksową ofertę zakupową. VIVO! stanie się także miejscem spotkań i spędzania wolnego czasu. Będziemy organizować różnego rodzaju eventy, np. z okazji Dnia Matki czy Dnia Dziecka. Centrum od samego początku ma tętnić życiem i kojarzyć się zarówno z zakupami jak i rozrywką – zapowiada Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ.

Ruszyły już prace przy aranżacji poszczególnych lokali w galerii

KOMENTARZE
Brak wyróżnionych komentarzy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)