Szukają do pracy w call center

Centrum Usług Biznesowych Grupy Kapitałowej Loyd S.A. poszukuje pracowników do contact center, które kilka miesięcy temu powstało w Krośnie. Dzięki porozumieniu firmy z władzami miasta pierwszeństwo w zatrudnieniu będą miały osoby z powiatu krośnieńskiego. Stanowisk przybyło też w centrum operacyjnym Teletec w Krośnie.
Docelowo Loyd S.A. zamierza zatrudnić w Krośnie około 150 osób

Centrum Usług Biznesowych Grupy Kapitałowej Loyd S.A. znajduje się przy ulicy Kletówka 52 i zostało otwarte w czerwcu bieżącego roku. Zatrudnia już 50 mieszkańców z regionu, a planowane są kolejne rekrutacje.

W połowie listopada prezydent Krosna i przedstawiciele firmy podpisali porozumienie, które określa zasady współpracy przy prowadzonej w Krośnie inwestycji. Porozumienie dotyczy m.in. promocji przedsięwzięcia, ale przede wszystkim zobowiązuje Grupę Kapitałową Loyd S.A. do stworzenia przynajmniej 150 miejsc pracy.

- Jako Grupa Kapitałowa Loyd S.A. realizujemy projekt tworzenia centrów usług biznesowych w południowej części kraju, docelowo zamierzamy utworzyć 15 takich centrów. Każde z nich to przynajmniej 150 nowych miejsc pracy, które mogą być szansą dla osób zagrożonych wykluczeniem zawodowym czy społecznym. Współpracę w Krośnie rozpoczęliśmy już blisko pół roku temu, teraz sformalizowaliśmy nasze ustalenia i planujemy dalszy rozwój tej inwestycji - mówi Bartosz Kaczmarczyk, prezes zarządu Grupy Kapitałowej Loyd S.A. Inwestycje i Zarządzanie.

Centrum Usług Biznesowych Grupy Kapitałowej Loyd S.A. znajduje się przy ulicy Kletówka

Rekrutację na stanowiska pracy w Krośnie prowadzi tutejszy Powiatowy Urząd Pracy. Oznacza to, iż pierwszeństwo w zatrudnieniu będą miały osoby z powiatu krośnieńskiego.

- Cieszy nas fakt, że nasze miasto jest atrakcyjne dla inwestorów, przez co powstają nowe miejsca pracy. Bardzo ważne jest także założenie właściciela centrum usług co do zatrudniania osób z regionu, a w szczególności osób o utrudnionym dostępie do rynku pracy - powiedział Piotr Przytocki, prezydent Krosna.

- W Krośnie będziemy potrzebować osób do pracy biurowej. Jest to głównie praca z telefonem bądź komputerem, m.in. telemarketing, obsługa klienta infolinii, badania rynku, telerekrutacja lub pośrednictwo pracy czy windykacja należności. Wymaga znajomości podstawowych programów komputerowych oraz posługiwania się poprawną polszczyzną. Na razie w Krośnie zatrudniamy 50 osób, następna tura rekrutacji zostanie przeprowadzona w nowym roku, docelowo planujemy tu zatrudniać ponad 150 osób - wyjaśnia Cezary Lewiński, dyrektor zarządzający Sales Concept S.A.

Głównym atutem podczas rekrutacji na to stanowisko jest komunikatywność. Idealne będą osoby, które lubią rozmawiać i nie mają problemów z nawiązywaniem kontaktu. Mocną stroną kandydata jest również wcześniejsze doświadczenie związane z księgowością, sprzedażą lub obsługą klienta. Zanim jednak nowi pracownicy rozpoczną pracę, przejdą cykl szkoleń, dzięki którym nawet osoby początkowo nieśmiałe z czasem nabierają odwagi i pewności siebie.

Wszystkie osoby zainteresowane pracą w centrum usług w Krośnie mogą przesyłać dokumenty aplikacyjne na adres: praca@teleconcept.pl.

Tymczasem zatrudnienie zwiększyła także inna firma działająca w branży call center - Teletec. W czerwcu uruchomiła w Krośnie swoje centrum operacyjne. To druga, po Krakowie, lokalizacja spółki.

Początkowo nowy oddział w Krośnie liczył 30 stanowisk i zatrudniał 70 osób. W listopadzie na potrzeby realizowanych projektów zostało uruchomionych w Krośnie kolejnych 30 stanowisk, podwojono liczbę zatrudnionych konsultantów.

Dzięki uruchomieniu nowych stanowisk w obu centrach operacyjnych realizowane będzie blisko milion minut połączeń miesięcznie. Oprócz stanowisk call center w Krośnie planowane jest uruchomienie działów wspierających zespoły w Krakowie.

KOMENTARZE
Brak wyróżnionych komentarzy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)