Szkło i KrosnoLudek. Moda na lato 2012

KrosnoLudek z piszczelą hutniczą - to nowy wzór zdobiący promocyjną koszulkę miasta. Taki jest werdykt jurorów, którzy oceniali zgłoszone na tegoroczny konkurs propozycje.
Zwyciężczyni konkursu - Marzena Majka i jej propozycja koszulki promocyjnej miasta

W niedzielę (3.06) podczas Dni Krosna zaprezentowany zostały nowy wzór koszulki promocyjnej Krosna. Projekt grafiki - jak co roku - wyłoniono w drodze konkursu organizowanego przez Punkt Informacji Kulturalno-Turystycznej Muzeum Rzemiosła w Krośnie.

Głównym założeniem konkursu było wkomponowanie w grafikę hasła promocyjnego Krosna "Kochajmy KROSNOludki". - Konkurs w bieżącym roku cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem - podkreśla Dorota Piwka z PIKT. - Wpłynęło 145 propozycji z Krosna i okolicy, a także innych regionów Polski, np. z Poznania, Warszawy, Świnoujścia, Łodzi czy Elbląga.

Laureatką konkursu została Marzena Majka - uczennica III kl. Liceum Plastycznego w Krośnie. Jej propozycja to KrosnoLudek wydmuchujący przy pomocy hutniczej piszczeli szklaną bombkę z wizerunkiem symbolu Krosna - wieży farnej.

Pomimo młodego wieku laureatki, nagroda w konkursie na promocją koszulkę miasta nie jest jej pierwszym osiągnięciem. Marzena Majka zdobyła pierwsze miejsce w kategorii plastycznej międzywojewódzkiego konkursu "Życie i działalność Ignacego Łukasiewicza" (Jasło, 2009 r.) oraz pierwszą nagrodę w X Wojewódzkim Konkursie "Sacrum w literaturze i sztuce" w kategorii plastyki (Jarosław, 2009 r.).

Koszulki w różnych kolorach i rozmiarach dostępne są w Punkcie Informacji Kulturalno-Turystycznej (Rynek 5). Cena jednej to dwadzieścia złotych.

KOMENTARZE
Brak wyróżnionych komentarzy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)