Regionalne Centrum Kultur Pogranicza to budynek powstający na rogu ulic Kolejowej i Krakowskiej. Konkurs na jego logo ogłosił Krośnieński Dom Kultury.
Wybrane logo stanowić będzie podstawowy element marki RCKP. Przeznaczone będzie do celów promocyjnych - identyfikacyjnych, reklamowych, popularyzatorskich, korespondencyjnych, itp.
Znak ten będzie również wykorzystywany w elementach komunikacji Regionalnego Centrum Kultur Pogranicza. - Oczekujemy projektów o nowoczesnej, dynamicznej i czytelnej formule graficznej - podkreślają organizatorzy konkursu.
Logo powinno zawierać nazwę Regionalne Centrum Kultur Pogranicza lub jej skrót - RCKP. Może być wykonane dowolną techniką - tradycyjną lub komputerową. Jedna osoba może nadesłać dowolną ilość projektów, jednak każda z prac powinna znajdować się w odrębnym opakowaniu.
Jury konkursowe brało będzie pod uwagę m.in. oryginalność znaku i hasła, łatwość kojarzenia i zapamiętywania, dobrą identyfikację znaku i hasła z instytucją, estetykę formy graficznej, czytelność i funkcjonalność.
Konkurs ma charakter otwarty i jest adresowany do grafików, plastyków, projektantów, studentów i uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Prace należy nadsyłać do 14 marca br.
Organizatorzy nagrodzą trzy najlepsze projekty. Pula nagród wynosi 2 800 złotych. Wyniki będą znane 28 marca.
Szczegółowe informacje na temat konkursu oraz jego regulamin dostępne na www.kdk.krosno.pl.