PGE oszczędza, zamyka biuro obsługi w Krośnie

Tylko do końca roku w PGE - Rejon Energetyczny Krosno działało Biuro Obsługi Klienta. Teraz, aby osobiście załatwić formalności, trzeba udać się do Jasła lub Sanoka. Zamknięcie biura PGE tłumaczy oszczędnościami.
Od 2014 roku w Rejonie Energetycznym Krosno przy ul. Hutniczej nie ma już Biura Obsługi Klienta

"Dlaczego od stycznia 2014 nie ma w naszym mieście Biura Obsługi Klienta? - pyta nasz Czytelnik. - Nie ma możliwości przepisania umowy, zmiany adresu itp. Biura są w Sanoku (jest tam Rejon Energetyczny) i Jaśle w którym Rejon Energetyczny został zlikwidowany (przeniesiony do Krosna)."

Przedstawiciele PGE potwierdzają: - Z dniem 1 stycznia 2014 r. nastąpiła zmiana lokalizacji Biura Obsługi Klienta w Krośnie - mówi Piotr Wróbel, specjalista d/s Public Relations Zespołu Komunikacji Zewnętrznej i Wewnętrznej PGE Obrót S.A. - Dotychczasowi klienci BOK w Krośnie obsługiwani są we wszystkich Biurach Obsługi Klienta na terenie działania PGE Obrót S.A. w Rzeszowie.

Najbliższe krośnianom Biura Obsługi Klienta znajdują się teraz w Jaśle przy ul. Kościuszki 12 oraz Sanoku przy ul. Lipińskiego 138.

Jak tłumaczy Piotr Wróbel, wszelkie działania firmy, w tym likwidacja Biura Obsługi Klienta w Krośnie, wynikają z cięć budżetowych: - Pragniemy zwrócić uwagę, że PGE Obrót S.A. zajmujące się sprzedażą energii elektrycznej funkcjonuje na uwolnionym rynku i zmuszone jest do optymalizacji kosztów funkcjonowania tak, aby sprostać firmom konkurencyjnym. Koszty funkcjonowania obsługi klienta wpływają bezpośrednio na stawki cen energii elektrycznej, co nie jest bez znaczenia tak dla przedsiębiorstwa energetycznego, jak i dla klientów, którzy oczekują świadczenia usług po konkurencyjnych cenach.

PGE informuje ponadto, że pracuje nad ułatwieniem klientom kontaktów z firmą, by mogli swoje sprawy załatwiać bez wychodzenia z domu. - Aby maksymalnie ograniczyć utrudnienia związane z wygaszeniem działalności placówki w Krośnie, uruchomione zostały dogodne, szybkie oraz sprawdzone w innych przypadkach kanały komunikacji z naszymi konsultantami i doradcami poprzez telefon i mail. Kanały te zapewnią oszczędność czasu, pewność realizacji spraw, a przede wszystkim wygodę - informuje Piotr Wróbel.

Klienci z Krosna mogą kontaktować się z Centrum Zgłoszeniowym PGE: tel. 422 222 222, mail: bok.obrotsa@gkpge.pl lub zwrócić się pisemnie na adres: 35-959 Rzeszów ul. 8 Marca 6.

KOMENTARZE
Brak wyróżnionych komentarzy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)