Masz uwagi do rozkładu jazdu MKS? Zadzwoń

Dzięki uwagom od mieszkańców Krosna MKS dokonał korekt wprowadzonego od Nowego Roku rozkładu jazdy. Spółka czeka na dalsze sugestie od pasażerów.
Pasażerowie najlepiej wiedzą, jaki przebieg tras jest najoptymalniejszy, przyznaje MKS i zachęca do zgłaszania propozycji korekt w rozkładzie jazdy

Nowy rozkład jazdy autobusów MKS obowiązuje od 1 stycznia 2017 roku. Spółka uruchomiła nowe linie (0, 10 i K), a część zmodyfikowała. Jak podkreśla Kazimierz Szpak, prezes MKS, zmiany miały za zadanie lepiej dopasować rozkład do potrzeb mieszkańców miasta – zwiększyć częstotliwość i zasięg tras, które objęły także nowo powstałe, nieobsługiwane dotychczas ulice Hallera i Kaczorowskiego.

Okazało się jednak, że nie wszystkie nowe rozwiązania działają dobrze. Przykładem są linie E i 7, w sprawie których MKS otrzymywał od mieszkańców uwagi. - W przypadku linii E okazało się, że rezygnacja z przystanku przy głównej bramie huty spotkała się z niezadowoleniem sporego grona pasażerów, dlatego po ich uwagach przywróciliśmy stan pierwotny. Podobnie było z linią 7, która w zmienionym rozkładzie wykorzystywała nowy łącznik na drodze G, omijając tzw. Tłoki. Po sygnałach od mieszkańców wróciliśmy do starej trasy – mówi Grzegorz Sas z MKS.

Uwagi można zgłaszać telefonicznie lub mailowo

Spółka zapewnia jednocześnie, że wszystkie zgłaszane jej przez krośnian uwagi traktuje poważnie i, tam gdzie może, stara się na nie zareagować. - Wkład mieszkańców, którzy wiedzą, jaki przebieg tras sprawdza się najlepiej, jest nieoceniony – przyznaje Kazimierz Szpak i zachęca do dalszego informowania o utrudniających podróż rozwiązaniach. Uwagi można zgłaszać telefonicznie (13 43 684 47, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00) lub mailowo (poczta@mks.ekrosno.pl).

MKS podkreśla jednak, że autobusy nie będą w stanie bezpośrednio dojechać we wszystkie najważniejsze dla pasażerów punkty docelowe. Dojazd do nich możliwy jest dzięki tzw. przystankom węzłowym, jak Dworzec czy pl. Monte Cassino. - Układając rozkład jazdy, staramy się tak rozplanować godziny przyjazdów i odjazdów na przystankach węzłowych, aby połączenie dwóch tras było łatwe i nie wymagało długiego oczekiwania na przystanku – zapewnia Grzegorz Sas.

KOMENTARZE
Brak wyróżnionych komentarzy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0) forward