Licealiści z Krosna pomagali przy reklamie

Uczniowie z ZSP nr 5 w Krośnie wzięli udział w produkcji spotu reklamowego w ramach ogólnopolskiej, społecznej kampanii "Mam Haka na Raka". Film pod hasłem "Nie pakuj się do trumny, zrób cytologię", będzie przekonywał Polki do profilaktyki raka szyjki macicy.
Ekipa filmowa pracująca nad profesjonalnym spotem reklamowym. Uczniowie krośnieńskiego "Elektryka" mogli z bliska przyglądać się jak wygląda taka produkcja

W Warszawie, od tygodnia trwają prace nad kampanią "Nie pakuj się do trumny, zrób cytologię". To pomysł młodzieży z I LO w Lublinie, która zwyciężyła w II edycji Ogólnopolskiego Programu dla młodzieży "Mam Haka na Raka".

W konkursie tym brali również udział licealiści z Krosna. Zespół z "Elektryka" w składzie: Bartek Brekiesz, Tomek Kędra, Andrzej Piękoś, Przemek Majda, Mateusz Dobrowolski z hasłem "Żyj i nie pozwól umrzeć" zajął drugie miejsce. Organizatorzy uznali jednak, że młodzież z Krosna zasługuje na specjalne wyróżnienie, dlatego została zaproszona do Warszawy, aby wraz ze swoimi kolegami z Lublina angażować się w realizację kampanii.

- W ramach kampanii przygotowaliśmy dwa filmy akcji, oparte na filmach z Jamesem Bondem, ale z antynowotworowym przesłaniem, reklamę radiową, telewizyjną, a także plakat oraz ulotki, które rozwieszaliśmy po mieście i w szpitalu w Krośnie - wylicza Andrzej Piękoś.

- Spośród prac nadesłanych do konkursu, propozycja zespołu z Krosna wyróżniała się wyjątkowym wykorzystaniem środków audiowizualnych. Uznaliśmy, że obecność na planie zdjęciowym pozwoliłaby młodzieży dalej rozwijać talent w tym kierunku - dodaje Adrianna Mączkowska z Biura Organizacyjnego Programu "Mam Haka na Raka".

Film w ramach kampanii "Mam Haka na Raka" będzie promował profilaktykę raka szyjki macicy jeszcze na tegorocznych wakacjach

Licealiści spędzili w stolicy bardzo intensywny dzień (20.07) - byli obecni na planie zdjęciowym, na którym mogli "od kuchni" podglądać produkcję profesjonalnego spotu reklamowego. - Imponująca była koordynacja zespołu kręcącego spot, każde ujęcie było dokładnie zaplanowane, każdy idealnie ze sobą współpracował - dźwiękowiec, operator, osoby odpowiedzialne za oświetlenie - mówi Bartek Brekiesz z ZSP nr 5 w Krośnie.

Ogólnopolska kampania społeczna na rzecz walki z rakiem szyjki macicy "Nie pakuj się do trumny, zrób cytologię" ujrzy światło dzienne już w sierpniu. Obejmie swoim zasięgiem całą Polskę.

KOMENTARZE
Brak wyróżnionych komentarzy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)