Koszykarze potrzebują maskotki. Masz pomysł?

Wymyśl maskotkę dla krośnieńskich koszykarzy, która przez cały zbliżający się sezon w Tauron Basket Lidze będzie im towarzyszyć we wszystkich spotkaniach. Pomysły można zgłaszać do czwartku (14.07).
Krośnieńska drużyna koszykówki potrzebuje maskotki

Krośnieńska drużyna koszykówki, która wywalczyła awans do Tauron Basket Ligi – najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce potrzebuje maskotki. Jeśli macie ciekawe pomysły na zabawną, która będzie dzielić z biało-zielonymi radość ze zwycięstw i sportową złość po porażkach, weźcie udział w konkursie.

- Maskotka będzie przede wszystkim ozdobą i dobrym duchem krośnieńskiej drużyny. Podczas meczy będzie zagrzewać do walki i razem z widzami kibicować biało-zielonym. Będzie także wykorzystywana w kampaniach reklamowych, wydarzeniach sportowo-kulturalnych, a także materiałach promocyjnych klubu - mówią organizatorzy konkursu.

W zabawie udział może wziąć praktycznie każdy. Wystarczy wymyślić, namalować lub narysować i wysłać swój projekt. Technika wykonania jest dowolna - może to być odręczny rysunek, szkic lub plik graficzny. Ważne, żeby postać, kojarzyła się z krośnieńską koszykówką.

Prace konkursowe wraz z wypełnionym formularzem zgłoszeniowym w zaklejonej kopercie należy przesłać lub dostarczyć na adres: Biuro Prezydenta Miasta, Urząd Miasta Krosna, ul. Staszica 2 (I piętro), 38-400 Krosno.

Prace wykonane komputerowo wraz z niezbędnymi załącznikami można przesyłać na adres e-mail: p@um.krosno.pl. Zgłoszenia można nadsyłać do 14 lipca 2016 r.

Wyniki konkursu będą znane już następnego dnia - 15 lipca 2016 r. Zwycięzcę konkursu wyłoni Komisja Konkursowa składająca się z przedstawicieli Krośnieńskiego Klubu Koszykówki i Urzędu Miasta Krosna.

Autor zwycięskiego projektu otrzyma nagrody ufundowane przez klub i prezydenta Krosna. Wśród nich strój koszykarski drużyny Miasto Szkła Krosno, dres, karnet na cały sezon 2016/2017 oraz zestaw upominków.

Zobacz regulamin konkursu i pobierz formularz zgłoszeniowy.

KOMENTARZE
Brak wyróżnionych komentarzy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0) forward