Konkurs na koszulkę promocyjną miasta organizowany jest już po raz piąty. Jego główne założenia nie uległy zmianie. Ma on charakter otwarty, a udział w nim mogą wziąć wszyscy mieszkańcy Krosna i okolic, a także innych regionów Polski.
Projekt może być wykonany odręcznie lub komputerowo, powinien zawierać elementy kojarzące się z Krosnem, a przede wszystkim mieć wkomponowane w grafikę hasło Kochajmy KROSNOludki. Już od pięciu lat promuje ono nasze miasto. Wymyślił go Paweł Hertel z Łodzi w ramach konkursu na hasło promujące Krosno. Powiedzenie jest niezmienne, a wzór graficzny koszulek zmienia się co roku. - Oczekujemy na ciekawe i oryginalne pomysły - zachęcają organizatorzy.
Koszulki promocyjne Krosna cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem zarówno wśród mieszkańców Krosna, jak i turystów. - Bardzo często kupowane są jako prezent dla krośnian mieszkających w różnych zakątkach Polski, a także świata. Pojawili się już kolekcjonerzy koszulek, którzy z niecierpliwością oczekują na kolejne edycje - informuje Dorota Piwka z Punktu Informacji Kulturalno-Turystycznej.
Prace konkursowe należy składać w siedzibie Punktu Informacji Kulturalno-Turystycznej (Rynek 5) do 6 czerwca 2009 r. Dodatkowe informacje oraz regulamin konkursu również można uzyskać w PIKT pod nr tel. 0-13 43 277 07.
Ogłoszenie wyników konkursu oraz prezentacja nagrodzonej pracy odbędzie się 21 czerwca podczas Jarmarku Krośnieńskiego. Laureat konkursu otrzyma nagrodę w wysokości 500 zł, a zwycięski projekt przez rok będzie prezentowany na koszulkach promocyjnych miasta.