Graficy do projektów, Krosnoludki na koszulkę

Kochajmy KROSNOludki - hasło naszego miasta czeka na nową koszulkę. Od kilku lat ogłaszany jest konkurs na wkomponowanie go w grafikę, która przez rok będzie zdobić promocyjną garderobę. Autor najlepszego pomysłu dostanie 500 zł.
Projekt koszulki, który wygrał w 2008 r.

Konkurs na koszulkę promocyjną miasta organizowany jest już po raz piąty. Jego główne założenia nie uległy zmianie. Ma on charakter otwarty, a udział w nim mogą wziąć wszyscy mieszkańcy Krosna i okolic, a także innych regionów Polski.

Projekt koszulki, który wygrał w 2007 r.

Projekt może być wykonany odręcznie lub komputerowo, powinien zawierać elementy kojarzące się z Krosnem, a przede wszystkim mieć wkomponowane w grafikę hasło Kochajmy KROSNOludki. Już od pięciu lat promuje ono nasze miasto. Wymyślił go Paweł Hertel z Łodzi w ramach konkursu na hasło promujące Krosno. Powiedzenie jest niezmienne, a wzór graficzny koszulek zmienia się co roku. - Oczekujemy na ciekawe i oryginalne pomysły - zachęcają organizatorzy.

Projekt koszulki, który wygrał w 2006 r.

Koszulki promocyjne Krosna cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem zarówno wśród mieszkańców Krosna, jak i turystów. - Bardzo często kupowane są jako prezent dla krośnian mieszkających w różnych zakątkach Polski, a także świata. Pojawili się już kolekcjonerzy koszulek, którzy z niecierpliwością oczekują na kolejne edycje - informuje Dorota Piwka z Punktu Informacji Kulturalno-Turystycznej.

Projekt koszulki, który wygrał w 2005 r.

Prace konkursowe należy składać w siedzibie Punktu Informacji Kulturalno-Turystycznej (Rynek 5) do 6 czerwca 2009 r. Dodatkowe informacje oraz regulamin konkursu również można uzyskać w PIKT pod nr tel. 0-13 43 277 07.

Ogłoszenie wyników konkursu oraz prezentacja nagrodzonej pracy odbędzie się 21 czerwca podczas Jarmarku Krośnieńskiego. Laureat konkursu otrzyma nagrodę w wysokości 500 zł, a zwycięski projekt przez rok będzie prezentowany na koszulkach promocyjnych miasta.

KOMENTARZE
Brak wyróżnionych komentarzy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)