Branża PR pod wrażeniem krośnieńskiego festiwalu

Krośnieński festiwal Young Arts został uznany za najlepiej promowane wydarzenie kulturalne w Polsce w 2016 roku. Nagrodę "Złoty Spinacz" przyznali organizatorom specjaliści z branży PR.
Najważniejsza nagroda dla organizatorów festiwalu to tłumy ludzi uczestniczących w koncertach, ale uznanie specjalistów to bardzo miły dodatek

Young Arts Festival odbył się w dniach 30 czerwca-10 lipca 2016 roku. Impreza miała odczarować muzykę klasyczną, zainteresować nią zwykłych Kowalskich. Udało się – przez dwa tygodnie chętnych do jej słuchania nie brakowało, zaś finałowy koncert z udziałem orkiestry pod batutą Krzesimira Dębskiego ściągnął na rynek tłumy.

Pomysł na imprezę o takim charakterze, a następnie działania promocyjne wokół niej zostały docenione także przez specjalistów z branży PR, organizatorów konkursu Złote Spinacze, który wyłania najlepsze w Polsce kampanie PR. Zwycięzców tegorocznej edycji ogłoszono podczas gali, która odbyła się 2 grudnia. Young Arts Festival zwyciężył w kategorii Kultura i media, pokonując m.in. kampanię, która towarzyszyła Weekendowi Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016.

- Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że to właśnie nasz krośnieński projekt został tym zwycięskim - mówi Bartłomiej Tełewiak, współpomysłodawca i organizator Young Arts Festival. - Jest to dla nas olbrzymie wyróżnienie, cieszy nas fakt, że już pierwsza edycja spotkała się z tak dobrym przyjęciem zarówno przez mieszkańców miasta, a także docenieniem profesjonalistów, którzy uznali że nasz pomysł i koncepcje wydarzenia są najlepsze.

Organizatorzy festiwalu już myślą nad kolejną edycją imprezy. Choć nie zdradzają jeszcze szczegółów, zapewniają, że postarają się, aby jego przyszłoroczna edycja była jeszcze większym sukcesem.

KOMENTARZE
Brak wyróżnionych komentarzy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)