Na całodobowe pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne można dzwonić, korzystając z trzech numerów:
Służą one do zgłaszania spraw, które wymagają natychmiastowej interwencji, są to m.in. wycieki, brak wody, zatory, awarie wodomierza głównego, zbyt niskie lub wysokie ciśnienie wody oraz wszystkie sprawy związane z eksploatacją i usterkami sieci lub przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych.
Dotyczy to osób, które korzystają z usług Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego, głównie mieszkańców domów jednorodzinnych (mieszkańcy bloków zgłaszają problemy danej spółdzielni mieszkaniowej). Wyjątkiem są sytuacje, kiedy awaria wystąpi gdzieś na terenie miasta w obszarze publicznym.
Podanych numerów nie należy używać do konsultacji w sprawach formalnych. Tego typu tematy realizowane są przez Biuro Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00 pod numerem tel. 13 47 48 316.