Awaria wody lub kanalizacji? Zadzwoń po całodobowe pogotowie

994 – pod tym darmowym numerem mieszkańcy mogą zgłaszać wszelkie awarie i usterki w sieci lub przyłączu wodociągowo-kanalizacyjnym. Pozwoli to na szybkie rozwiązanie problemów przez całodobowe pogotowie.
Pogotowie czynne jest całą dobę
Krośnieński Holding Komunalny

Na całodobowe pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne można dzwonić, korzystając z trzech numerów:

  • 994 – dla telefonów komórkowych (bezpłatny),
  • 13 47 48 994 i 13 47 48 314 – dla telefonów stacjonarnych (wg stawki operatora).

Służą one do zgłaszania spraw, które wymagają natychmiastowej interwencji, są to m.in. wycieki, brak wody, zatory, awarie wodomierza głównego, zbyt niskie lub wysokie ciśnienie wody oraz wszystkie sprawy związane z eksploatacją i usterkami sieci lub przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych.

Dotyczy to osób, które korzystają z usług Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego, głównie mieszkańców domów jednorodzinnych (mieszkańcy bloków zgłaszają problemy danej spółdzielni mieszkaniowej). Wyjątkiem są sytuacje, kiedy awaria wystąpi gdzieś na terenie miasta w obszarze publicznym. 

Podanych numerów nie należy używać do konsultacji w sprawach formalnych. Tego typu tematy realizowane są przez Biuro Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00 pod numerem tel. 13 47 48 316.

KOMENTARZE
Brak wyróżnionych komentarzy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)