Agencja z Warszawy promuje miasto i Karpaty. Za darmo

Warszawska agencja Consulting & More, założona przez krośnianina Jakuba Zajdla, nawiązała współpracę z Miastem i klubem Karpaty Krosno. Swoje usługi świadczy za darmo.
Dzięki współpracy Miasta z agencją Consulting & More o Krośnie ma być w Polsce głośniej

Z inicjatywą współpracy agencji z urzędem miasta oraz z klubem Karpaty Krosno kilka tygodni temu wyszedł pochodzący z Krosna Jakub Zajdel, założyciel i właściciel warszawskiej agencji Consulting & More, która działa w branży PR (public relations), dbając o wizerunek firm, miast czy organizacji non-profit.

Jakub Zajdel przyznaje, że zdecydował się zaproponować swoje wsparcie, ponieważ cały czas czuje się związany z Krosnem i uważa siebie za lokalnego patriotę. - Mieszkałem w Krośnie do ukończenia liceum, a moja rodzina wciąż w nim mieszka, więc regularnie odwiedzam miasto. Widzę, jak się rozwija i kibicuję wszystkim tym zmianom. Pewnego dnia pomyślałem, że swoją wiedzą i doświadczeniem mógłbym wesprzeć Krosno. Odezwałem się więc do urzędu miasta i Karpat, i zaproponowałem bezpłatną współpracę - opowiada.

Umowa z Miastem została podpisana na czas nieokreślony, z możliwością jej rozwiązania w dowolnym momencie. Jak informuje Joanna Sowa, rzecznik krośnieńskiego magistratu, jej zakres obejmuje "ogólnie pojęte działania PR, ze szczególnym uwzględnieniem w zakresie inwestycji, turystyki i sportu": - Consulting & More przygotowało plan działań na kilka miesięcy, w którym ujęte są zasugerowane przez nas tematy. Podobne plany będą przygotowywane na kolejne okresy. Agencja współpracuje z nami również na potrzeby bieżących wydarzeń.

Urząd oczekuje, że dzięki współpracy z agencją informacje o Krośnie - o możliwościach inwestycyjnych czy ofercie turystycznej - dotrą do nowych odbiorców, do których dotarcie byłoby albo bardzo trudne, albo bardzo kosztowe, zaś u tych osób, które miały już styczność z Krosnem, świadomość atrakcyjności miasta zostanie wzmocniona.

Kanałem dotarcia do nowych odbiorców mają być ogólnopolskie media. Jakub Zajdel nie ukrywa, że agencja ma większe szanse, aby zachęcić dziennikarzy do zainteresowania się Krosnem. - Redakcje mieszczą się przede wszystkim w Warszawie i z poziomu agencji, która także mieści się w stolicy, po prostu łatwiej do nich dotrzeć. Poza tym, współpracujemy z nimi od dłuższego czasu, z niektórymi nawet na co dzień, i mamy dobrze wyrobione relacje z wieloma dziennikarzami - tłumaczy.

Jakub Zajdel, założyciel warszawskiej agencji Consulting & More. Swoją wiedzą i doświadczeniem chce pomóc miastu, ponieważ ma do Krosna ogromny sentyment

Właściciel Consulting & More nie zamierza wprowadzać zmian do strategii promocji miasta. - "Krosno – Miasto Szkła" to bardzo słuszny kierunek - uważa. - Osoby, które kojarzą Krosno, kojarzą je właśnie ze szkłem. My chcielibyśmy dodatkowo zainteresować mieszkańców Polski samym Podkarpaciem, bo region ma ogromny, ale, według mnie, niewykorzystany potencjał.

- Pierwsze rezultaty współpracy już są - cieszy się Joanna Sowa. - Po informacji o terenach inwestycyjnych w Krośnie, w mediach ogólnopolskich pojawiło się 9 publikacji, m.in. na ważnych portalach piszących o kwestiach inwestycyjnych: Inwestycje.pl, TerenyInwestycyjne.info czy Eurobuildcee.com.

Pod koniec marca do mediów trafiła informacja prasowa opisująca atrakcje "Krosna – Miasta Szkła", na podstawie której artykuły o Krośnie pojawiły się na stronach kilku dużych serwisów turystycznych. W dalszej kolejności, w kwietniu, agencja ma zachęcać dziennikarzy do zainteresowania się "Balonami nad Krosnem".

Współpraca Jakuba Zajdla z Karpatami Krosno ma z kolei nieco inny kierunek. - Chciałbym uporządkować klub od strony marketingowej – zdradza. - W zakresie działań jest doradztwo mediowe i wizerunkowe, ale przede wszystkim kwestie związane z umowami partnerskimi, sponsorskimi czy pozyskiwaniem środków finansowych z 1 procenta od podatku, dzięki którym klub zdobędzie dodatkowe fundusze na rozwój.

KOMENTARZE
Brak wyróżnionych komentarzy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)