16 lipca w Jarosławiu startuje kolejna edycja wakacyjnego Kina z Biedronką. Przez miesiąc, aż do połowy sierpnia, w całym kraju przy sklepach sieci odbywać się będą bezpłatne plenerowe pokazy polskich i zagranicznych filmów. W tym roku z okazji 20-lecia sieci sklepów Biedronka wybranych zostało 20 kultowych filmów.
Na ekranach wakacyjnego kina pokazywane będą ulubione polskie tytuły: pełne zabawnych tekstów "Kogel-mogel" czy "Kingsajz". Nie zabraknie także zagranicznych hitów, które kocha publiczność na całym świecie, takich jak "Avatar", "Mamma Mia", "Slumdog. Milioner z ulicy" czy "Titanic". Wstęp na wszystkie seanse będzie bezpłatny.
Publiczność w Krośnie obejrzy "Seksmisję" z Jerzym Stuhrem w roli głównej. To kultowy, jeden z najchętniej oglądanych polskich filmów. Dwaj śmiałkowie: Maks (Jerzy Stuhr) i Albert (Olgierd Łukaszewicz), jako ochotnicy dają się na krótki okres zahibernować. Budzą się po przeszło 50 latach, mając nadzieję na sławę i zaszczyty, lecz... Od opiekującej się nimi doktor Lamii dowiadują się, że hibernacja trwała dużo dłużej z powodu wojny, a co gorsza podczas walk zniszczono całkowicie geny męskie. Dzielni - i zarazem jedyni - faceci postanawiają uciec kobietom i przywrócić "normalny" porządek świata.
Seans odbędzie się w najbliższą niedzielę (19.07) na parkingu obok Biedronki przy ul. Podkarpackiej. Początek o godz. 21.30.
Na publiczność czekać będzie specjalnie przygotowana widownia z miejscami do siedzenia dla 300 osób i plenerowy ekran kinowy. Organizatorzy przygotowali także dodatkowe atrakcje: dzięki specjalnej fotościance każdy będzie mógł stać się na chwilę gwiazdą światowego kina i uwiecznić swój wizerunek na pamiątkowej fotografii.
- Wakacyjny projekt Kino z Biedronką w tym roku będzie okazją do wspólnego świętowania 20-lecia sieci sklepów Biedronka. Wybraliśmy filmy dostępne dla całej rodziny - chcemy, aby nasi klienci mieli nie tylko możliwość spędzenia wakacyjnych wieczorów w miłej atmosferze, ale także, żeby mogli spędzić ten czas razem. Na nowo przypomnimy 20 kultowych filmów ostatnich lat, które podane zostaną w atrakcyjnej formie. Dzięki temu projektowi chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów - mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR Jeronimo Martins Polska S.A.