"Power babka" z Krosna walczy o nagrodę

Uczniowie "Bursy" uczyli się rozsądnie gospodarować pieniędzmi. Powstał nawet film, który bierze udział w konkursie pt. "Krótki film o oszczędzaniu". Najlepsza produkcja zostanie wybrana podczas internetowego głosowania, które rozpocznie się 2 grudnia.
Podczas przygotowań do filmu "Power Babka"

Już po raz drugi Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krośnie włączył się w ogólnopolską akcję "Tydzień dla oszczędzania". Głównym celem tego przedsięwzięcia jest przede wszystkim: zwiększenie zainteresowania młodzieży tematyką finansów osobistych, popularyzowanie nawyku oszczędzania, a także uświadomienie i wypracowanie umiejętności efektywnego gospodarowania środkami finansowymi.

W ramach akcji uczniowie wykonali gazetki i plakaty związane z tematyką oszczędzania, odbyły się lekcje i godziny wychowawcze, a także konkursy. Uczniowie uczestniczyli również w wycieczkach przedmiotowych do krośnieńskich banków oraz prelekcjach przygotowanych przez ich przedstawicieli. Celem tych spotkań było zapoznanie uczniów z produktami banków ze szczególnym uwzględnieniem różnych form oszczędzania.

Niektóre klasy zbierały też pieniądze na program Polskiej Akcji Humanitarnej "Pajacyk" pt. "Grosz dla Pajacyka", z którego dochód przeznaczony będzie na dożywianie dzieci w szkołach.

Młodzież podczas rozwiązywania testu konkursowego "Moje pieniądze - Moja Przyszłość"

Kolejnym przedsięwzięciem w ramach akcji "Tydzień dla oszczędzania" jest udział trzech uczennic III klasy Technikum Handlowego: Simony Szczepanik, Katarzyny Wojtoń i Karoliny Pernal w konkursie filmowym pod hasłem "Krótki film o oszczędzaniu". Konkurs został zorganizowany przez twórców akcji we współpracy z serwisem MillionYou.com. Na bazie scenariusza opracowanego przez uczennice powstał film pt. "Power Babka", z hasłem przewodnim "Oszczędna młodość, spokojna starość".

Głosowanie na najlepsze filmy za pośrednictwem www.MillionYou.com odbędzie się od 2 do 11 grudnia.

Organizatorami akcji "Tydzień dla oszczędzania" są Fundacja Kronenberga przy banku Citi Handlowy we współpracy z Fundacją Instytut Rozwoju Komunikacji i Edukacji "Think!".

KOMENTARZE
Brak wyróżnionych komentarzy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)