"Kochajmy KrosnoLudki" w nowej odsłonie

Krosno ma już siódmy wzór promocyjnej koszulki. Zgodnie z tradycją najlepszy projekt wyłoniono w drodze konkursu. Tym razem jest inny - podkreślają organizatorzy. Na koszulce nie ma bowiem bezpośredniego skojarzenia - krasnali.
Projekt, którego autorem jest Adam Chajec, znacznie różni się od poprzednich, w których królowały krasnoludki. Jest bardziej nowoczesny, odważniejszy

Wyniki siódmej edycji konkursu na oficjalną koszulkę miasta ogłoszono w niedzielę (5.06) podczas Jarmarku Franciszkańskiego.

Zadanie dla grafików jest niezmienne, od lat podstawą konkursu jest wkomponowanie w grafikę hasła promocyjnego Krosna "Kochajmy KROSNOludki".

W tym roku nadesłano 74 projekty, pochodziły z Krosna, okolic, ale też odleglejszych zakątków kraju.

Laureatem konkursu został tym razem Adam Chajec z Krosna. Otrzymał nagrodę pieniężną w wysokości 500 zł oraz koszulkę z zaprojektowanym przez siebie wzorem graficznym.

- Dotąd Krosno było kojarzone z krasnalami, były one obecne na niemal każdym projekcie koszulki. Ten projekt jest zupełnie inny - mówi Dorota Piwka z Punktu Informacji Kulturalno-Turystycznej, który był organizatorem konkursu. Hasło wkomponowane zostało w element podcieni, fragment kamienicy.

W ubiegłych latach w wybranych projektach przewijały się głównie wspomniane krasnale, były też motywy balonów czy lampy naftowej. Autorami czterech z siedmiu projektów promocyjnych koszulek Krosna są panie, pozostałych mężczyźni.

Koszulki w różnych kolorach z nowym wzorem dostępne są w Punkcie Informacji Kulturalno-Turystycznej (Rynek 5). Można je nabyć w cenie 20 zł, w poniedziałek (06.06) będą w promocyjnej cenie - po 15 zł.

KOMENTARZE
Brak wyróżnionych komentarzy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)