Głębokie ukłony dla każdego kto przyczynił się choć trochę do przypieczętowania tej inwestycji. Wspaniale że się udało z tym obniżeniem torów. Oby tylko nie zmarnowano potencjału tej inwestycji, choć już samo odkorkowanie Lwowskiej i przebudowa tego okropnego skrzyżowania przy Hallera będzie dużym krokiem do przodu.Niżej padło pytanie temu nie będzie tunelu za Czajkowskiego. Cóż, tunel powstaje po to aby "spłaszczyć" trasę. Na Czajkowskiego nie ma co spłaszczać. Owszem, zlikwidowałoby to problemy z "Z", ale wtedy pociąg musiałby znowu jechać pod górę tuż przed obniżoną niwelatą na Lwowskiej. Nie po to ma być wydane 400 mln zł aby w jednym miejscu podjazd ściąć, a w innym zrobić nowy.
Prawda jest niestety taka panie maupa, że przez osiem lat rządów tej pseudoprawicy w Krośnie nie działo się literalnie NIC. Zablokowane były wszelkie środki o które miasto starało się, by zapewnić jakikolwiek rozwój miasta. Pisiorskie oficjele rodem z Krosna nie zrobiły dla tego miasta niczego i nie załatwiły żadnych inwestycji, o tej nie wspominając. Więc nie błaźnij się pan tą propagandą.
Tyle hałasu o te przejazdy kolejowe a tu raptem kilka pociągów dziennie, czas oczekiwania przy przejeździe gdy nadjeżdża pociąg, w normalnym kraju, nie powinien być dłuższy niż oczekiwanie na zmianę świateł na skrzyżowaniu. Wciąż jesteśmy 100 lat za Chinami.
cywilny_kaplan: weż się człowieku zastanów co piszesz. To KO blokowało środki z EU dla PL żeby wygrać wybory. Nic się w prawie nie zmieniło a środki zostały odblokowane. Trzeba nie mieć rozumu aby tego nie dostrzec lub być zaślepionym fanatykiem PO-KO. Nigdy więcej KO!
@kurnachata - nie podsuwaj pomysłów, bo taka jedna nawiedzona, co to drzewa i krawężniki 10-letnie wpisywała by do rejestru, byle tylko mieć zapewniony stołek do emerytury, zaraz go podchwyci i będzie po kolei, bo Franciszek Józef bla, bla, bla. ;-)
A tak niedawno tory były remontowane i kasa wydana poszła w p....u.
Dalej nikt nie chce jeździć pociągami bo żadko się pokazują i są drogie. Do Rzeszowa 3 dziennie.
Pewnie jakiś pociotek wygra przetarg i kasiorka się kręci.
A kto za to zapłaci .. Pan zapłaci Pani zapłaci , wszyscy zapłacimy.
Polityka wpływa na wszystko, także na kolej, przejazdy drogowe i tysiące innych rzeczy. PiS chciało podporządkować sobie sądownictwo, na co Polacy, w tym krośnianie, nie zgadzali się. Potem Komisja Europejska zablokowała środki za burdel prawny, ktory zgotowali nam przestępcy z PiS. W tym środki na inwestycje infrastrukturalne. Taka była kolej rzeczy. Trzeba edukować społeczeństwo i przypominać mroczne czasy PiS. Nigdy więcej!
Czy szanowna redakcja byłaby uprzejma przyjrzeć się w tych planach drodze dojazdowej na Piastowskiej, po skosie do ronda na Lwowskiej? Wizualizacja przedstawia ją zbyt optymistycznie do dokładnych planów. W rzeczywistości wejdzie dużo głębiej w istniejące obecnie posesje, spowoduje wycinkę okazałych drzew, a jej cel, koszt i sens są dyskusyjne przy ilości alternatywnych rozwiązań i potencjalnych użytkowników, kiedy na lwowskiej planowane są dwa ronda 200 metrów od siebie- nad torami i przy Lidlu więc te dwa czy trzy domy bez problemu mogłyby mieć dojazd i wyjazd z jednego kierunku. Będę wdzięczny za opinię. Poza tym inwestycja wydaje się przynieść wiele, wiele dobrego.