Nie no, wiemy jak będzie wyglądać Lwowska i Piastowska. Na początku na Lwowskiej nad tunelem będzie przejazd tymczasowy, a dopiero docelowo rondo. A Piastowska będzie na początku połączona ścieżką dla pieszych, a docelowo rondem z połączeniem dróg. I rondo koło Lidla też na początku nie będzie wykonane, tylko w późniejszym czasie.
Trzeba było z pewnych rzeczy zrezygnować, żeby było łatwiej ze zmieszczeniem się w cenie.
Super artykuł. Co do modernizacji: chyba skrócenie o 25 minut (czyli z 1h39m do 1h14m) będzie mogło uczynić kolei konkurencyjną do busów Krosno-Rzeszów. Szczególnie w zimie, gdy taki bus jedzie minimum 1.5h. Ale pytanie: co się stało z tymi 45 minutami, które wcześniej było planowane? Co trzeba zrobić, by to osiągnąć po tej modernizacji?
Od lat wyjaśniamy skomplikowane inwestycje i plany władz. Aby móc to robić dalej, potrzebujemy Twojego wsparcia. 5 czy 10 zł, tyle ile chcesz: buycoffee.to/krosno24
Miliard złotych ? Rozdać to naukowcom to na bank za te pieniądze samochody i pociągi latałyby nad ziemią, a my miliardy inwestujemy w jakieś tory do Krosna.