Likwidacja abonamentu hahahahahah. W takie bzdury nawet dziecko nie da wiary. Obniżke podatków też kiedyś obiecali a z czasem podnieśli , że o wieku emerytalnym już nie wspomne.
Szwejk jedno sprostowanie. Jeżeli TVN według ciebie łga to ok. Ma prawo łgać bo jest telewizją prywatną.. Podbnie jak łga TV Trwam. To są telewizje dla określonych odbiorców i serwują im to co ci odbiorcy oczekują. Mnie to nie przeszkadza, po prostu nie oglądam. Natomiast TVP to telewizja publiczna , na którą płacę ja, płacisz ty i wielu, wielu innych. Ona ma obowiązkowo być obiektywna i realizować misję. Tymczasem stalą się zwykłą szczujnią, tubą polityczną PiSu, siejącą hejt i nienawiść, kłamiącą i szczującą. Obrzydliwe teksty i reportaże o sędziach, lekarzach, nauczycielach, imigrantach, kobietach w zależności kogo w danej chwili kaczor chce opluć i unicestwić. I z tym trzeba walczyć bo obudzimy się w faszystowskim, totalitarnym kraju.
Pis, czy platforma to dwa oblicza tego samego gów...a. Rządzili jedni, rządzili drudzy i jakoś dalej Polacy szukają pracy za granicą. Nic się nie zmieniło. W d...pie mają Polaków. Tylko cymbały do potęgi na nich głosują.
Patrząc na to wszystko stwierdzam że propaganda TVN-u i propaganda TVP to dwie strony tego samego medalu. Jedyne co ich różni, to cel, a nie środki. TVN jest wierny swoim udziałowcom i reklamodawcom, a TVP aktualnemu rządowi. A gdzie w tym równaniu miejsce dla nas, odbiorców tej informacji? Mamy po prostu bezrefleksyjnie chłonąć. Jedną albo drugą opcję. Co kto lubi.Dlaczego to działa?Propaganda działa, bo wszyscy jesteśmy zabiegani. Jesteśmy zaszczuci pracą i innymi obowiązkami. Nie mamy czasu na kompleksowe analizy informacji. Chłoniemy te media, które lubimy. A lubimy te, które przedstawiają ten obraz rzeczywistości, który jest zgodny z naszymi przekonaniami. I te same media uznajemy za rzetelne, niezależnie od tego, czy publikują prawdę, czy też kłamią jak z nut.Na tym polega magia propagandy.Nawet jak jakieś medialne kłamstwo wychodzi na jaw, to po tygodniu nikt już o nim nie pamięta. Podobnie jak nikt nie pamięta o obietnicach wyborczych polityków. Z resztą, czy ktoś słyszał o polityku pociągniętym do odpowiedzialności za niespełnione obietnice wyborcze? Albo o telewizji, która miała sprawę w sądzie za rozpuszczoną plotkę? To dopiero byłoby coś!Dezinformacja — nowe dziecko propagandyTa siermiężna propaganda, którą pamiętamy z komunistycznych plakatów to już pieśń przeszłości. Dziś króluje dezinformacja. Zamiast przekonywać nas z uporem maniaka, że czarne jest białe, media serwują nam tysiąc różnych komunikatów, które podważają nawet istnienie bieli.Ciemność, widzę ciemnośćTak właśnie wygląda nasz oświecony wiek XXI. Wiemy już tak dużo, że w rezultacie nie wiemy nic. Jesteśmy biernymi widzami zdarzeń, których prawdziwości nawet nie jesteśmy w stanie ocenić.Techniki manipulacjiZamiast morału — krótkie podsumowanie użytych technik manipulacji: Publikacja sprzecznych informacji, Podejmowanie tematów zastępczych, Rozpuszczanie plotek, Sztuczne inicjowanie konfliktu, Podważanie wiarygodności kluczowych aktorów.Prawda jest taka, że chłoniemy medialną papkę bezrefleksyjnie, żeby zyskać fałszywe poczucie kontroli nad tym, co się dzieje wokół nas. Czujemy, że jak odstawimy wiadomości, to będziemy zagubieni i niedoinformowani. Czy tak jest faktycznie?I to by było tyle na razie.
Znowu TVP pobije rekord oglądalności w dniu dzisiejszym bo w innych telewizjach czarna plama i durne komunikaty.
Ja tam za pisuarami nie jestem, ale bez przesady trzaskowski I budka to sa totalni nieudacznicy tak jak I cale PO
...W całej tej sprawie łatwo można przeoczyć jeden niezwykle ważny aspekt. Składka z tytułu reklamy jest tak naprawdę politycznym odpowiednikiem słynnego oszustwa na nigeryjskiego księcia. To świetnie przygotowany i znakomicie zakamuflowany przekręt na specjalny fundusz celowy.
Składka z tytułu reklamy to nie pierwsza nowa danina mająca zasilać specjalny fundusz służący później interesom partyjnym.
Składka z tytułu reklamy to tak naprawdę kilka zupełnie osobnych poziomów perfidii- Warto w tym kontekście wspomnieć także o niuansie, na który akcja „media bez wyboru” już jak najbardziej zwraca uwaga. Chodzi o „pogłębienie nierównego traktowania podmiotów działających na polskim rynku medialnym, w sytuacji, gdy media państwowe otrzymują co roku z kieszeni każdego Polaka 2 mld złotych, media prywatne obciąża się dodatkowym haraczem w wysokości 1 mld zł”.
-
Nie śmiałbym sugerować, że taki mechanizm tylko zwiększy uzależnienie prorządowych mediów od swoich politycznych mecenasów. Z prostej przyczyny: być bardziej uzależnionym od woli partii już się chyba nie da. Czym innym jest jednak sytuacja dużych podmiotów stojących niejako w rozkroku pomiędzy okazyjnym przymilaniem się do rządzących a piętnowaniem wszystkich możliwych wyskoków z ich strony. Składka z tytułu reklamy stanowi bardzo czytelny sygnał: bądźcie grzeczni, to będziecie mieli reklamy państwowych spółek – krytykujcie nas, to będziecie płacić na nasze media.
-
Warto przy tym zauważyć, że składka z tytułu reklamy wpisuje się w szerszy kontekst. Chodzi o tzw. „repolonizację” mediów. Tak naprawdę nie jest to żadna repolonizacja, lecz desperacka próba zdobycia własnych mediów przez Prawo i Sprawiedliwość. Oczywiście, polska prawica nie jest w stanie sama zbudować mediów masowych. Musi więc przejąć jakoś te już istniejące i zniszczyć konkurencję. Temu właśnie służą medialne zakupy Orlenu, skrajne upolitycznienie TVP oraz nowy wcale-nie-podatek.
-
bezprawnik.pl/skladka-z-tytulu-reklamy/