DYSKUSJE
Wybierasz się w tereny przygraniczne? Spodziewaj się SMS-a o kwarantannie
andziaw16
21.04.2020 11:17

Jestem studentką 2 roku studiów magisterskich, piszę swoja pracę magisterską o Krośnie, dlatego też serdeczenie proszę o wypełnienie krótkiej ankiety, która pomoże mi w jej napisaniu.

https://forms.gle/8MorR7v6Frgm5ubj6

andziaw16
na forum od marca 2020
123456
20.04.2020 07:47

Właśnie sprzedałem smartfona i będę mieszkał w szalasie. Niech mi Pinokio ściągnie jak taki dobrobyt. 2 lata maseczek? ??? Chyba ostatnie dwa "rządów "

123456
na forum od lipca 2018
123456
20.04.2020 07:41
wyróżnione przez moderatora

Granice zostały przekroczone, ale granice absurdu.

123456
na forum od lipca 2018
kubag13
19.04.2020 22:22
wyróżnione przez moderatora

Wydaje mi się to trochę za nie zbyt rozsądne wykoanie naszego rządu. Operatorzy komórkowi mogą dość dokładnie określić naszą lokalizację, po za tym smartony (większość osób ma takie urządzenie w kieszeni) potrafią dość często określić dokładnie nasze położenie klikając nie świadomie na wyrażam zgodę na udzielenie lokalizacji. Wiele osób tego nie czyta, tylko z góry potwierdza. Tak więc SMS o kwarantannie można wysłać tylko odpowiednim osobom i wcale nie byłby to wielki wyczyn. Zresztą terazs teoretycznie są kontrole na granicach więc każdy powinien być o koniecznej do odbycia kwarantannie informowany obligatoryjnie i w takim przypadku te SMS są bez sensu.

kubag13
na forum od marca 2020
helter_skelter
19.04.2020 17:47

...obstawiam jednak, że to artykuł jest niejasno napisany

i to nie jest tak, że wiadomość otrymują:

"gdy tylko ich telefon zaloguje się do zagranicznej sieci"

ale wiadomość otrzymują,

gdy telefon wróci do polskiej sieci.Na dniach będę w strefie przygranicznej - sam zobaczę i się nie przestraszę.

helter_skelter
na forum od listopada 2017
helter_skelter
19.04.2020 17:08