DYSKUSJE
Kontrola przejazdu kolejowego. Czy będzie zmiana organizacji ruchu?
shadow1965
12.08.2019 16:41

mikolaj10

I tak się kręci kasę. Był projekt. Projektant mógł się nie znać... ale jak sam widzisz zebrała się komisja (napewno złożona z ekspertów) i zatwierdziła ten projekt bez zastrzeżeń. Projektant wziął za projekt, komisja za zatwierdzenie, robotnicy za wykonanie i wszyscy są szczęśliwi. Takich "przypadkowych" przypadków jest więcej... dużo więcej to rondo to jest mały pryszcz. Jak Kwicoł w filmie Janosik wyliczał wśród zbójników Pyzdrze przy przyjęciu do bandy tak się dzieje w Krośnie... to już byyyło, to już byyyło i to teeż... ale tego jeszcze nie było... i kasa leci z budżetu na nowe projekty, komisje itp itd. Jakby za te projekty kazano winnym - bo ktoś tu jest winny niedopatrzenia - kazano pozwracać pieniądze osobie która pozatwierdzała te wszystkie buble to skończyła by się ta beztroskość i lekkomyślność. Specjaliści zaczęli by myśleć (może) ale co tam coś nie wyszło rozbierzemy, zaprojektujemy, komisja podbije, kasa w kieszeń a odpowiedzialności ZERO!!! Ciekawe czy jakby projektowali i zatwierdzali takie chłamy w prywatnym przedsiębiorstwie brali by takie pieniądze jak teraz? Ciekawe po którym projekcie w ten sposób wykonanym szef wywalił by tych "geniuszy" na zbitą twarz!!!

shadow1965
na forum od listopada 2018
zbych
12.08.2019 16:25

mikołaj 10" "powiem wam żę jak ktoś zginie na tym przejeżdzie to wtedy dopiero coś zrobią." Na kazdy wypadek jest w razie czego przepis- "nie zachowanie nalezytej ostrożności-i przyczynienie sie do wypadku" Sprawe umorzyć!

zbych
na forum od listopada 2017
mikolaj10
12.08.2019 16:05

czytam i nie wiem czy to PRR czy 2019r.po artykule stwierdzam że PRR.POWOŁANO KOMISJE KOMISJA STWIERDZIŁA napisała raport, wypiła zjadła,delegacje PODBILA stwierdziła że ; - W wyniku kontroli wydana została decyzja administracyjna o ograniczeniu eksploatacyjnym na przejeździe. z tego zdania nic nie wynika {jak i z tej wizyty komisji] .ISTNY PRR brakuje 1 sekretaża partii. a wystarczy rozwalić dom na rogu koło piekarni wcześniej zapłaćić ludziom za dom poszerzyć rondo przedudować ulice i po kłopocie .a o przejeżdzie podziemnym można pomażyć chyba że powołają komisje za następne 5lat przyjadą stwierdzą wypiją podbiją delegacje i pojadą a jeszcze napisząraport .i za 5la5 znowu przyjadą . ITD w koło macieju .powiem wam żę jak ktoś zginie na tym przejeżdzie to wtedy dopiero coś zrobią.

mikolaj10
na forum od listopada 2017
Szwejk
12.08.2019 15:21
wyróżnione przez moderatora

Jednego nie rozumiem, czy cztery lata temu były inne przepisy jak powstawało rondo ?

Czy nagle teraz rondo przestało spełniać wymagania warunków technicznych.

Przy tym ruchu kolejowym nie ma co zmieniać, rondo najlepiej umożliwia przejazd przez to skrzyżowanie,jak do tej pory przez 4 lata nie było jakiś specjalnych zagrożeń i niech tak zostanie.

Szwejk
na forum od listopada 2017
shadow1965
12.08.2019 13:55

Prędzej można zobaczyć fatamorganę na pustyni niż jadący pociąg w Krośnie i do kogo ta gadka? Krosno chyba więcej wydaje na projekty niż na realizację!!! Jeśli nawet coś zrealizuje to potem wydaje na modernizację zrealizowanej inwestycji no i oczywiście na projekt modyfikacji!!! TO JEST CHORE!!!

shadow1965
na forum od listopada 2018
Lukii
12.08.2019 12:57
wyróżnione przez moderatora

Miasto ma plany obliżenia torów moim zdaniem najlepsze rozwiazanie!!! Może najdroższe ale w przyszłości (po obecnych remontach) kiedy zostanie uruchomiona kolej nie doprowadzi do paraliżu dróg w Krośnie.

Należy zniwelować tory kolejowe na całej dlugości od ul. Olulickiego po ul Lwowską. Co do tego skrzyzowania też miałem wątpliwości jest niebezpieczne jak i Zetka. Rondo czy światła nie zalatwią sprawy gdy przy samych skrzyżowaniach mamy przejazd kolejowy.

Lukii
na forum od listopada 2017
polmos
12.08.2019 12:56
wyróżnione przez moderatora

Dokładnie taki sam problem narasta przy porąbanym skrzyżowaniu od Hallera. A "zetka" lepsza? TYLKO wpuszczenie linii kolejowej poniżej dróg (niezrealizowany, a dumnie kiedyś prezentowany projekt tzw krośnieńskiego metra) gwarantuje rozwiązanie WIECZNEGO problemu z KAŻDYM przejazdem przez tory w Krośnie.

Chyba że problem rozwiąże się sam - znikną przez pół i mieszkańcy i samochody, Krosno spadnie do 20 tyś... Ha - i zacietrzewione gminy ościenne będą wielce zadowolone.

polmos
na forum od listopada 2017
BajoB86
12.08.2019 12:36
wyróżnione przez moderatora

Tory w Krośnie miały być poprowadzone pod ziemią, miała powstać łacznica do Rzeszowa. Z aktualnych połączeń korzysta garstka pasażerów. Raczej że nie ma senu utrzymywać tych połaczeń bez realizacji powyższych projektów.

BajoB86
na forum od listopada 2017
amazonka123
12.08.2019 11:31
wyróżnione przez moderatora

dopisek: czy jest możliwe jakieś dodatkowe oznakowanie np. tzw "ząbki" = warunkowe zatrzymanie tuż przed przejazdem (ul. Czajkowskiego od strony ul. Tkackiej i Podwale). W przypadku sygnalizacji świetlnej efekt może być podobny/identyczny tzn. wjeżdżanie i chwilowe zatrzymywanie się na torach. Chyba, że chodzi o przepis czyli wspomniane tutaj 6 metrów - sprawa nadzwyczaj karkołomna i chyba nie do rozwiązania.

amazonka123
na forum od listopada 2017
amazonka123
12.08.2019 11:20
wyróżnione przez moderatora

Biorąc pod uwagę wszystkie za i przeciw /dodatnie i ujemne ;-) / - rondo jest najsensowniejszym rozwiązaniem biorąc za cel upłynnienie ruchu (uwaga: to od kilku lat wykorzystywany skrót/łącznik w/z kierunku osiedla Traugutta. Niestety ma jeden feler: bliskość przejazdu. Każde inne rozwiązanie np. powrót do starego (pierwszeństwo dla ul. Czajkowskiego) czy sygnalizacja świetlna będzie zdecydowanie gorszym, mniej efektywnym rozwiązaniem od tego ronda. Sama kiedyś miałam duże wątpliwości - kilka lat częstych przejazdów przez to rondo - przekonało mnie do niego. Chyba, że jakaś rewolucyjna (ale czy to możliwe w tym miejscu ?) przebudowa skrzyżowania.

amazonka123
na forum od listopada 2017
/3
W polu powyżej wpisz numer strony, do której chcesz przejść
DYSKUSJE
TWOJE KONTO
  • Zaloguj się aby uzyskać dostęp do konta
PYTANIA, PROBLEMY, SUGESTIE
13 493 44 44
REKLAMA