Czego oczekujemy:
- doświadczenia w tworzeniu kampanii reklamowych w ekosystemie Google,
- wysokiego poziomu umiejętności korzystania z narzędzi Google: Tag Managera, Analyticsa, Data Studio,
- wiedzy marketingowej, która pomaga analizować całość biznesu klienta i przez ten pryzmat prowadzić projekty,
-mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii w innych systemach reklamowych (Facebook
... (pokaż całość) Ads, Tik-Tok Ads, Pinterest Ads, Linkedin Ads, Bing Ads).
Twoje zadania:
- tworzenie planu działań reklamowych Google Ads,
- bieżący kontakt i budowanie relacji z klientami,
- raportowanie wyników działań, rekomendowanie dalszych działań na prowadzonych projektach,
- współpraca z działem graficznym oraz zewnętrznymi partnerami nad materiałami promocyjnymi,
- tworzenie lejków sprzedażowych i ich analiza oraz optymalizacja.
CV oraz LM prosimy wysyłać na kontakt@abcweb.pl
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.