ANONSE - POMOC

Publikujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Formularz ogłoszeniowy jest nieaktywny

Jeśli nie możesz wybrać odpowiedniej kategorii ani wypełnić formularza (jest on szary) - najprawdopodobniej w przeglądarce internetowej zainstalowane jest rozszerzenie AdBlock (blokada reklam), które blokuje również nasz formularz ogłoszeniowy. W ustawieniach przeglądarki należy wyłączyć to rozszerzenie lub dodać naszą stronę do wyjątków.

Wysłany kod jest nieprawidłowy

Jeśli po wysłaniu SMS-a z kodem otrzymasz odpowiedź o powyższej treści najprawdopodobniej kod został nieprawidłowo wysłany. Należy zwrócić uwagę aby:

  • kod był wpisany jednym ciągiem, po wyrażeniu "k24." - nie może być spacji
  • wielkość liter nie ma znaczenia

W celu publikacji ogłoszenia prosimy nie wysyłać więcej jak jednego SMS-a, ale natychmiast się z nami skontaktować w godzinach pracy biura (pon.-pt. 8-15).

Jeśli jesteś użytkownikiem sieci Virgin Mobile, sugerujemy wysłanie SMS-a z numeru należącego do innego operatora (SMS-y przesłane w tej sieci nie docierają prawidłowo).

Nie można w ogóle wysłać SMS-a z kodem

Należy skontaktować się z operatorem swojej sieci komórkowej i odblokować możliwość wysyłania smsów premium (o podwyższonej płatności).