Jeśli nie możesz wybrać odpowiedniej kategorii ani wypełnić formularza (jest on szary) - najprawdopodobniej w przeglądarce internetowej zainstalowane jest rozszerzenie AdBlock (blokada reklam), które blokuje również nasz formularz ogłoszeniowy. W ustawieniach przeglądarki należy wyłączyć to rozszerzenie lub dodać naszą stronę do wyjątków.
Należy również sprawdzić, czy w ustawieniach przeglądarki jest włączona obsługa JavaScript.
Również jest to wina zainstalowanego w przeglądarce internetowej rozszerzenia AdBlock (blokada reklam). W ustawieniach przeglądarki należy wyłączyć to rozszerzenie lub dodać naszą stronę do wyjątków.
Warto również sprawdzić, czy w ustawieniach przeglądarki internetowej nie jest wyłączona usługa JavaScript.
Jeśli po wysłaniu SMS-a z kodem otrzymasz odpowiedź o powyższej treści najprawdopodobniej kod został nieprawidłowo wysłany. Należy zwrócić uwagę aby:
W celu publikacji ogłoszenia prosimy nie wysyłać więcej jak jednego SMS-a, ale natychmiast się z nami skontaktować w godzinach pracy biura (pon.-pt. 8-15).
Jeśli jesteś użytkownikiem sieci Virgin Mobile, sugerujemy wysłanie SMS-a z numeru należącego do innego operatora (SMS-y przesłane w tej sieci nie docierają prawidłowo).
Na naszego maila: redakcja@krosno24.pl prosimy wysłać maila z podaniem swojego loginu bądź adresu mailowego (użyty przy rejestracji konta), tytułu ogłoszenia oraz numer telefonu, z którego wysłano kod. Ogłoszenie zostanie opublikowane.
Należy skontaktować się z operatorem swojej sieci komórkowej i odblokować możliwość wysyłania smsów premium (o podwyższonej płatności).
Jeśli nie chcesz, aby twoja grafika była skadrowana w miniaturce, przygotuj ją na wymiar 1008x683 pikseli.
W formularzu ogłoszeniowym nie można dodawać emotikon, trzeba je usunąć i wówczas dodać ogłoszenie.