Stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (w Zespole Utrzymania Klienta)
Miejsce pracy: Krosno/hybrydowo
Pracodawca: nazwa.pl
Marka nazwa.pl jest częścią działającego globalnie w niemal 100 krajach na świecie NetArt Group. Spółka dostarcza klasyczne usługi hostingowe oraz usługi w chmurze świadczone w modelu Software as a Service, Platform as a Service i Infrastructure as a Service
... (pokaż całość). Oferta nazwa.pl obejmuje także usługę CDN, certyfikaty SSL ECDSA oraz rejestrację ponad 300 różnych rozszerzeń domen.
Do naszego Zespołu Utrzymania Klienta szukamy osoby, która swobodnie czuje się
w rozmowach telefonicznych, potrafi budować relacje oparte na zaufaniu i partnerskim podejściu, a przy tym skutecznie odpowiada na potrzeby Klientów.
Na co dzień będziesz kontaktować się z Klientami, którzy już korzystają z naszych usług. Do Twoich zdań będzie należeć udzielanie wsparcia i pomocy poprzez odpowiedzi na pytania, rozwiewanie wątpliwości i dopasowywanie rozwiązań do ich potrzeb.
Szukasz miejsca, które pozwoli Ci się rozwijać, a przy tym da możliwość pracy w firmie z wiodącą pozycją na rynku? Dołącz do nas!
JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY:
• pracę w organizacji o wiodącej pozycji na rynku,
• rozwój w największej firmie w Europie Środkowo-Wschodniej świadczącej usługi hostingu w chmurze,
• udział w ekscytującej ekspansji zagranicznej na 160 rynków całego świata,
• profesjonalny proces wdrożenia,
• możliwość realizowania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
• szeroka perspektywa awansu w strukturach organizacji,
• możliwość pracy zdalnej,
• rozbudowane zaplecze socjalne oraz system licznych benefitów,
• wydarzenia firmowe sprzyjające integracji zespołów,
• stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń,
• elastyczną formę współpracy,
• nowoczesne i dobrze skomunikowane biuro w Krośnie.
PROFIL KANDYDATA:
• doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży lub utrzymaniu relacji z klientami),
• biegła obsługa komputera,
• umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów i zarządzania trudnymi sytuacjami,
• pro-klienckie podejście pozwalające na budowanie pozytywnych relacji,
• umiejętność dostosowywania komunikacji do indywidualnych potrzeb Klienta,
• zdolności negocjacyjne,
• chęć poszerzania wiedzy oraz otwartość na codzienne wyzwania.
Mile widziane będą: znajomość branży IT lub wcześniejsze doświadczenie w firmie technologicznej, znajomość systemów CRM.
ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:
• prowadzenie rozmów telefonicznych (wychodzących i przychodzących) oraz obsługa korespondencji mailowej,
• identyfikowanie potrzeb Klientów i proponowanie najlepiej dopasowanych rozwiązań,
• negocjowanie warunków kontynuacji współpracy,
• prezentowanie dodatkowych usług odpowiadających bieżącym potrzebom Klientów,
• zapewnianie wysokiej jakości obsługi oraz budowanie pozytywnych relacji,
• praca z systemem CRM oraz innymi narzędziami informatycznymi.
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!
https://nazwapl.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-obslug(...)