Spółka nazwa.pl jest częścią działającego w prawie 100 krajach na świecie NetArt Group, największego dostawcy hostingu w chmurze w Europie Środkowo-Wschodniej. W swojej branży stanowi najbardziej dochodowy podmiot w regionie z rentownością EBITDA przekraczającą 70%. Od 1997 roku z usług NetArt Group skorzystało już ponad 1 000 000 Klientów, którzy zarejestrowali ponad 5 000 000 domen, uruchomili
... (pokaż całość)ponad 500 000 hostingów i aktywowali ponad 1 000 000 certyfikatów SSL.
Spółka nazwa.pl wraz ze wszystkimi spółkami celowymi zatrudnia blisko 300 pracowników, których obowiązki skoncentrowane są na dostarczaniu rozwiązań na najwyższym światowym poziomie. Skutecznie łączymy młodość i doświadczenie. W naszej organizacji niektórzy są z nami już dwie dekady, a średni staż w nazwa.pl to prawie 5 lat.
Firma nazwa.pl została nagrodzona przez Państwową Inspekcję Pracy w ramach konkursu „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej”. Przyznanie tego wyróżnienia to nie tylko efekt sumiennego przestrzegania przepisów prawa pracy, lecz także implementacji szeregu istotnych udogodnień, których celem jest poprawa jakości pracy i zadowolenia naszych pracowników.
Stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (w Zespole Utrzymania Klienta)
Miejsce pracy: Krosno/zdalnie
Do naszego Zespołu Utrzymania Klienta szukamy osoby, która swobodnie czuje się
w rozmowach telefonicznych, potrafi budować relacje oparte na zaufaniu i partnerskim podejściu, a przy tym skutecznie odpowiada na potrzeby Klientów.
Na co dzień będziesz kontaktować się z Klientami, którzy już korzystają z naszych usług. Do Twoich zdań będzie należeć udzielanie wsparcia i pomocy poprzez odpowiedzi na pytania, rozwiewanie wątpliwości i dopasowywanie rozwiązań do ich potrzeb.
Szukasz miejsca, które pozwoli Ci się rozwijać, a przy tym da możliwość pracy w firmie z wiodącą pozycją na rynku? Dołącz do nas!
JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY:
• pracę w organizacji o wiodącej pozycji na rynku,
• rozwój w największej firmie w Europie Środkowo-Wschodniej świadczącej usługi hostingu w chmurze,
• udział w ekscytującej ekspansji zagranicznej na 160 rynków całego świata,
• profesjonalny proces wdrożenia,
• możliwość realizowania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
• szeroka perspektywa awansu w strukturach organizacji,
• możliwość pracy zdalnej,
• rozbudowane zaplecze socjalne oraz system licznych benefitów,
• wydarzenia firmowe sprzyjające integracji zespołów,
• stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń,
• elastyczną formę współpracy,
• nowoczesne i dobrze skomunikowane biuro w Krośnie.
PROFIL KANDYDATA:
• doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży lub utrzymaniu relacji z klientami),
• biegła obsługa komputera,
• umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów i zarządzania trudnymi sytuacjami,
• pro-klienckie podejście pozwalające na budowanie pozytywnych relacji,
• umiejętność dostosowywania komunikacji do indywidualnych potrzeb Klienta,
• zdolności negocjacyjne,
• chęć poszerzania wiedzy oraz otwartość na codzienne wyzwania.
Mile widziane będą: znajomość branży IT lub wcześniejsze doświadczenie w firmie technologicznej, znajomość systemów CRM.
ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:
• prowadzenie rozmów telefonicznych (wychodzących i przychodzących) oraz obsługa korespondencji mailowej,
• identyfikowanie potrzeb Klientów i proponowanie najlepiej dopasowanych rozwiązań,
• negocjowanie warunków kontynuacji współpracy,
• prezentowanie dodatkowych usług odpowiadających bieżącym potrzebom Klientów,
• zapewnianie wysokiej jakości obsługi oraz budowanie pozytywnych relacji,
• praca z systemem CRM oraz innymi narzędziami informatycznymi.
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!
https://nazwapl.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-obslug(...)