Spółka nazwa.pl jest częścią działającego w prawie 100 krajach na świecie NetArt Group, największego dostawcy hostingu w chmurze w Europie Środkowo-Wschodniej. W swojej branży stanowi najbardziej dochodowy podmiot w regionie z rentownością EBITDA przekraczającą 70%. Od 1997 roku z usług NetArt Group skorzystało już ponad 1 000 000 Klientów, którzy zarejestrowali ponad 5 000 000 domen, uruchomili
... (pokaż całość)ponad 500 000 hostingów i aktywowali ponad 1 000 000 certyfikatów SSL.
Spółka nazwa.pl wraz ze wszystkimi spółkami celowymi zatrudnia blisko 300 pracowników, których obowiązki skoncentrowane są na dostarczaniu rozwiązań na najwyższym światowym poziomie. Skutecznie łączymy młodość i doświadczenie. W naszej organizacji niektórzy są z nami już dwie dekady, a średni staż w nazwa.pl to prawie 5 lat.
Firma nazwa.pl została nagrodzona przez Państwową Inspekcję Pracy w ramach konkursu „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej”. Przyznanie tego wyróżnienia to nie tylko efekt sumiennego przestrzegania przepisów prawa pracy, lecz także implementacji szeregu istotnych udogodnień, których celem jest poprawa jakości pracy i zadowolenia naszych pracowników.
Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie Partnerów Biznesowych oraz ich bieżącą obsługę, za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji (telefon, poczta elektroniczna). Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży, potrafisz wsłuchać się w potrzeby Klienta i dopasować idealne rozwiązanie, a do tego biegle korzystasz z Excela, to właśnie na Ciebie czekamy!
Miejsce pracy: Krosno/zdalnie
Stanowisko: Specjalista ds. Kluczowych Klientów
JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY:
• pracę w organizacji o wiodącej pozycji na rynku,
• rozwój w największej firmie w Europie Środkowo-Wschodniej świadczącej usługi hostingu w chmurze,
• udział w ekscytującej ekspansji zagranicznej,
• profesjonalny proces wdrożenia,
• możliwość realizowania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
• szeroka perspektywa awansu w strukturach organizacji,
• możliwość pracy w 100% zdalnej,
• rozbudowane zaplecze socjalne oraz system licznych benefitów,
• wydarzenia firmowe sprzyjające integracji zespołów,
• stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń,
• elastyczną formę współpracy,
• nowoczesne i dobrze skomunikowane biuro w Krośnie.
PROFIL KANDYDATA:
• doświadczenie w sprzedaży telefonicznej oraz znajomość technik sprzedaży,
• umiejętność prowadzenia rozmów sprzedażowych opartych na badaniu potrzeb Klienta,
• umiejętność aktywnego słuchania,
• swobodne poruszanie się w Excelu (np. tworzenie prostych raportów, tabel, filtrowanie danych, podstawowe formuły),
• nastawienie na realizację celów,
• samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy własnej,
• chęć poszerzania wiedzy oraz otwartość na codzienne wyzwania.
ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:
• aktywna sprzedaż usług IT, dostosowana do potrzeb i oczekiwań Klientów,
• poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi Partnerami Biznesowymi,
• prowadzenie kampanii sprzedażowych mających na celu pozyskiwanie nowych Klientów i rozwój współpracy,
• obsługa Klientów i Partnerów Biznesowych za pośrednictwem telefonu oraz poczty elektronicznej,
• przygotowywanie raportów i analiz dotyczących wyników sprzedaży oraz efektywności działań handlowych.
Czekamy na Ciebie!
https://nazwapl.elevato.net/pl/specjalista-ds-kluczowych-kli(...)