Spółka nazwa.pl jest częścią działającego w prawie 100 krajach na świecie NetArt Group, największego dostawcy hostingu w chmurze w Europie Środkowo-Wschodniej. W swojej branży stanowi najbardziej dochodowy podmiot w regionie z rentownością EBITDA przekraczającą 70%. Od 1997 roku z usług NetArt Group skorzystało już ponad 1 000 000 Klientów, którzy zarejestrowali ponad 5 000 000 domen, uruchomili
... (pokaż całość)ponad 500 000 hostingów i aktywowali ponad 1 000 000 certyfikatów SSL.
Spółka nazwa.pl wraz ze wszystkimi spółkami celowymi zatrudnia blisko 300 pracowników, których obowiązki skoncentrowane są na dostarczaniu rozwiązań na najwyższym światowym poziomie. Skutecznie łączymy młodość i doświadczenie. W naszej organizacji niektórzy są z nami już dwie dekady, a średni staż w nazwa.pl to prawie 5 lat.
Firma nazwa.pl została nagrodzona przez Państwową Inspekcję Pracy w ramach konkursu „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej”. Przyznanie tego wyróżnienia to nie tylko efekt sumiennego przestrzegania przepisów prawa pracy, lecz także implementacji szeregu istotnych udogodnień, których celem jest poprawa jakości pracy i zadowolenia naszych pracowników.
Stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole Utrzymania Klienta
Lokalizacja: Krosno/zdalnie
Szukamy osoby, która wesprze nasz Zespół w telefonicznej i mailowej obsłudze Klientów, skupiając się na przedłużaniu współpracy i dopasowywaniu najlepszych ofert do ich potrzeb.
JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY:
• pracę w organizacji o wiodącej pozycji na rynku,
• rozwój w największej firmie w Europie Środkowo-Wschodniej świadczącej usługi hostingu w chmurze,
• udział w ekscytującej ekspansji zagranicznej,
• profesjonalny proces wdrożenia,
• możliwość realizowania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
• szeroka perspektywa awansu w strukturach organizacji,
• możliwość pracy w 100% zdalnej,
• rozbudowane zaplecze socjalne oraz system licznych benefitów,
• wydarzenia firmowe sprzyjające integracji zespołów,
• stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń,
• elastyczną formę współpracy,
• nowoczesne i dobrze skomunikowane biuro w Krośnie.
PROFIL KANDYDATA:
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz swobodnej konwersacji z innymi osobami,
• umiejętność dopasowywania oferty do potrzeb Klienta oraz znajdowania korzystnych rozwiązań,
• orientacja na potrzeby Klienta,
• doświadczenie w obsłudze Klienta,
• chęć poszerzania wiedzy oraz otwartość na codzienne wyzwania,
• umiejętność sprawnego tworzenia komunikatów związanych z obsługą Klienta,
• umiejętności wyszukiwania, selekcji i porządkowania informacji z Sieci.
ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:
• telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta w zakresie świadczonych usług,
• negocjacje warunków przedłużenia umów z obecnymi Klientami,
• oferowanie dodatkowych usług odpowiadających na aktualne potrzeby obsługiwanych Klientów,
• budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
Aplikuj za pomocą formularza!
https://nazwapl.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-obslug(...)