Podobnie jak wydanie tradycyjne, płyta zawiera dane firm i instytucji, spis abonentów indywidualnych TP SA, ale również innych operatorów. Zamieszczona jest także wyszukiwarka krajowych i międzynarodowych numerów kierunkowych oraz numerów Poland Direct. Ponadto, możliwe jest skorzystanie z dodatkowej funkcji drukowania danych teleadresowych znalezionych firm. Wydruki można robić w postaci zwykłej listy firm (z wybranymi przez użytkownikami informacjami o firmach) lub skorzystać z opcji wspomagających przygotowanie korespondencji seryjnej.
- "Książka telefoniczna tel." na płycie CD jest powszechnie używanym produktem, co bezpośrednio przekłada się na jego wysoką skuteczność jako medium reklamowego - mówi Małgorzata Olszewska, dyrektor marketingu DITEL SA. - Co roku prowadzimy bezpłatną dystrybucję naszych produktów w prasie regionalnej, dzięki czemu każda firma, a także użytkownik indywidualny może w łatwy sposób odnaleźć potrzebne informacje - dodaje.
Książka telefoniczna na płycie CD ma charakter interaktywny. Po podłączeniu komputera do Internetu płyta staje się źródłem adresów stron internetowych oraz adresów e-mail, co przyspiesza pozyskiwanie ofert i kontaktów z firmami.