Pankrośnizm kojarzył się dotychczas głównie z Facebookiem. To na nim od 2012 roku pojawiają się treści, przede wszystkim memy, za pomocą których twórcy strony starają się opowiadać o zaletach miasta oraz jego "lepszości" nad innymi ośrodkami w Polsce. Robią to z przymrużeniem oka, dzięki czemu ich wpisy są chętnie udostępniane i docierają do szerokiego grona odbiorców w całym kraju.
Zjawisko pankrośnizmu już kilka razy przysłużyło się także do promocji miasta w ogólnopolskich mediach. Opowiadano o nim na antenie TVP Info, w radiu RMF FM, a pisano m. in. na internetowej stronie Polityki.
Teraz, dzięki gadżetom - koszulkom, bluzom, kubkom i przypinkom z nadrukami wyrażającymi miłość do Krosna - które w sobotę (21.11) trafiły do internetowej sprzedaży, promocja miasta poprzez pankrośnizm ma szansę stać się jeszcze bardziej skuteczna. - O tego typu gadżety pytali nas internauci. Otrzymywaliśmy od nich sugestie, aby rozwinąć "markę" - tłumaczą twórcy pankrośnizmu. - Na razie jest to próba, ale jeśli będzie zainteresowanie, niewykluczone, że w przyszłości asortyment zostanie poszerzony - dodają.
Oferta pankrośnieńskich gadżetów znajduje się na stronie www.pankrosnizm.cupsell.pl.