H&M, Media Markt i Helios w Krośnie. Rusza budowa VIVO!

To już pewne: niedługo ruszy budowa centrum handlowego VIVO! Krosno. Wśród potwierdzonych najemców jest sieć odzieżowa H&M, sieć marketów elektronicznych Media Markt i kino Helios. Obiekt ma zostać otwarty w IV kwartale 2017 roku, a koszt jego budowy wyniesie około 34 miliony euro.
W VIVO! Krosno znajdzie się około 60 lokali handlowo-usługowych. Będzie gotowe za mniej więcej rok

O planach budowy w Krośnie centrum handlowego VIVO! mówiło się od stycznia 2015 roku. Inwestor, austriacki deweloper IMMOFINANZ, potwierdził właśnie, że budowa obiektu ruszy w najbliższych tygodniach, a zakończy się w IV kwartale 2017 roku. Wybrano już wykonawcę – będzie to niemiecka firma Hochtief. Koszt inwestycji szacowany jest na około 34 miliony euro.

VIVO! Krosno powstanie na 6-hektarowej działce przy ul. Bieszczadzkiej. Będzie to obiekt jednokondygnacyjny o powierzchni handlowej ponad 21 tys. mkw. (dla porównania powierzchnia handlowa hipermarketu Leroy Merlin, przyszłego sąsiada VIVO!, to 6,5 tys. mkw.). Znajdzie się w nim około 60 lokali usługowo-handlowych. Inwestycja w Krośnie będzie nie tylko trzecim obiektem handlowym pod marką VIVO! w Polsce (marka jest już obecna w Pile i Stalowej Woli), ale także jedenastym tego typu projektem na wszystkich rynkach kluczowych IMMOFINANZ, informuje inwestor.

Obiekt powstanie na 6-hektarowej działce przy ul. Bieszczadzkiej. Inwestorem jest austriacka firma IMMOFINANZ, deweloper działający w sektorze nieruchomości komercyjnych na rynkach w Austrii, Niemczech, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Polsce i w Moskwie.

Są już potwierdzeni pierwsi najemcy lokali w krośnieńskim centrum. To m.in. znana marka odzieżowa H&M, która prezentować będzie najnowsze kolekcje na powierzchni blisko 2 tys. mkw., jak również międzynarodowa sieć marketów elektronicznych Media Markt, która wynajęła 1,2 tys. mkw. Potwierdziły się także doniesienia o powstaniu w Krośnie kina Helios. Jak informuje IMMOFINANZ będzie to czterosalowe kino z łączną ilością ponad 700 foteli.

"VIVO! to marka centrów handlowych stworzona z myślą o miastach z zasięgiem całkowitym umożliwiających dotarcie do co najmniej 200 tys. osób. Łączy atrakcyjnie dobrany mix najemców z koncentracją na ofercie dedykowanej dla całej rodziny", czytamy w komunikacie inwestora

Inwestor zapewnia, że dopasował wielkość i format obiektu do lokalnych potrzeb i oczekiwań klientów. - Spotykamy się z bardzo dużym zainteresowaniem VIVO! Krosno. Podpisaliśmy już wiele umów najmu, a kilkanaście kolejnych znajduje się na finalnym etapie negocjacji. Podobnie jak przy innych galeriach VIVO!, naszym celem jest stworzenie w Krośnie obiektu, który nie tylko będzie kojarzył się z zakupami, ale także z rozrywką - nowego, stylowego, ale także przyjaznego miejsca, w którym mieszkańcy będą chcieli przebywać i do którego będą wracać - informuje Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations w IMMOFINANZ Poland.

KOMENTARZE
Brak wyróżnionych komentarzy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)