Centrum logistyczne przenieść do Barwinka...tam jest sucho i jest siła robocza...
Zapewne przyciągnęła ich do nas tania sila robocza. To zaszczyt dla regionu.
DSV albo Schenker
na nic większego nie można liczyć, za mała logistyka. Paru logistyków i magazynierów może czekać na miejsce, w sumie to wszystko. Szału ni ma. Po Panattonim spodziewałem się czegoś większego, tutaj na pewno nie będzie Rabenu lub FM
Panattoni praktycznie nie będzie nikogo zatrudniać (może ciecia i sprzątacza a zapewne wynajmie do tego firmę zewnętrzną). Najemcy każdy sobie będzie zatrudniał kogo chce i będzie mu płacił tyle ile będzie musiał.
Czy to oznacza, że ulica Podkarpacka bedzie jeszcze bardziej zawalona tirami? A tak poza tym - szkoda, że to nie będzie firma polska tylko znów z kapitałem zagranicznym, a Polacy będą w niej wyrobnikami.
@Endrju a jaka jest "lokalna sztama" jesli chodzi o zarobki ?
Niestety, ta baza przeładunkowa zwiększy ruch pojazdów typu TIR. Czy nowa droga s19 wytrzyma taki nacisk czy to będzie typowa fuszerka? A czy wytrzyma to nasza stara trasa Rajsówka Miejsco-piastówka?
Trzeba rozwijać infrastrukturę, żeby takie inwestycje mogły u nas powstawać - ale nie tylko drogową. Od dłuższego już czasu PiS zapowiadał budowę łącznika kolejowego, skracającego drogę z Rzeszowa do Krosna. Temat jakoś dziwnie przepadł, bo przy każdej próbie zainteresowania się tematem władze np. województwa mamią ludzi rzekomo trwającymi sprawami administracyjnymi.