A może to PRZEJŚCIE przenieść pod most z Lubatówka na wysokości filarów ? Byłoby to rozwiązanie najszybsze i najbardziej bezpieczne, zdala od samochodów i od wody przy jednoczesnym monitoringu. Do wykonania tylko schody i chodnik!
"Za każdym razem, gdy korzystam z tego przejścia, upewniam się, czy kierowca samochodu z następnego pasa mnie widzi – pisze na Facebooku pani Justyna"To chyba twój obowiązek i może ten portal wreszcie napisze o zachowaniu pieszych i ich obowiązkach.
Powielono stare przejście przy projektowaniu. Tylko nie pomyślano o bezpieczeństwie!!! Nie wazne czy jedziemy 50-70 km/h To jest obecnie dwupasmowa arteria. Droga zmieniła swoje przeznaczenie i przepustowosc. Obecnie z trasy średnicowej(starej obwodnicy) Krosna korzysta ok 30 tyś pojazdów na dobę! Czyli co najmniej 2x tyle co przed przebudową. Droga po to była przebudowana żeby szybko przemieścić się z jednego końca miasta na drugi. I TAK JEST! Ale na takiej trasie nie powinno być takich przejść dla pieszych! Tym bardziej że ok 200 m wyżej jest bezpieczne przejście na skrzyżowaniu ze światłami a ok 400 m niżej przejście pod wiaduktem.
Bycmoze bedzie bedzie bezpiecznioej chociaz i tak beda przechodzic.
Bylo przejsie to utkwilo w glowie ze: to ja mam pierwszenstwo.
Nie bedzie przejscia to przechodzacy bedzioe zwracal baczniejsza uwage czy cos nie nadjezdza i czy lapioducha nie ma.
Kladka nie zda egzaminu bo kto by tam lazil po schodach.
Pzez tory tez przechodza ale ze swiadomoscia ze:niewolno.
Idąc drogą zamykania wszystkiego co niebezpieczne proponuje zamknąć drogę z Krosna do Rrzeszowa, przez Czrnorzeki. Przecież ta droga zagraża życiu!
Najlepsze wyjście z sytuacji zaplanować, przejście dla pieszych pod drogą jak w Rymanowie i wtedy nikt nie ucierpi.
zlikwidować przejścia, odgrodzić barierkami. Jak ktoś chce iść z Grodzkiej na Guzikówkę to dołem po "ślimaku".
usunąć te śmieszne ograniczenia bo wiadomo że nikt tam ani nie zwalnia do 50 km/h ani nikt nie zwalnia do 70 km/h jak dobrze autor artykułu napisał.
Ograniczenie powinno wynosić 100 km/h na tym odcinku ale przejścia faktycznie powinny być zlikwidowane
Proste pytanie po co są te dwa przejścia?
Jak koło tego gdzie był wypadek jest nie potrzebne, wystarczy albo iść na światła albo w strone "ślimaków" i tam pod wiaduktem.
Podobnie to bliżej cmentarza jest też nie potrzebne blisko jest przejści ze światłami gdzie można spokonie przejść.
To jest przykład tej naszej polskiej bylejakości. Zgodne z projektem i juz - jest usprawiedliwienie śmierci człowieka. A kto ten projekt opiniował, zatwierdzał, po co to przejscie? drugie na wysokości WSK, wyświetlacz prędkości jest i fajnie.
Witam z tej strony Niezawistny w skrócie Nzw
Chce się z wami podzielić oją twórczością i zostawiam linka do mojej muzyki.
Mam nadzieje że znajdą się tutaj słuchacze rapu i nie tylko. Zachęcam rówi=nież do dania łapki w góre i subskrybcji z dzwoneczkiem aby byćna bieżąco....
https://www.youtube.com/watch?v=Gg3YFrvFy1o