Jak dla mnie to czy BMW, AUDI, VW, APPLE itd; zmieniaja swoje rozpoznawalne logo? NIE! Dlatego to jest najwieksza bzdura jaką można popełnic w marketingu marki króra jest od 1923r rozpoznawalna na całym świecie.
Jak trzeba trochę kasy wyprowadzić to się zmienia właśnie logo. Nie sposób wycenić kosztów.
Nowe logo już było falka i własciciele odpłynęli, to co dobre i rozpoznawalne to się nie zmienia.!!!!!!!!!!!
Dobrze , że jest w Polsce płaca minimalna :)) Tak bym to skomentował .Ostatnio widziałem oferty pracy tej firmy , gdzie było wyszczególnione by mieć dobrą kondycje zdrowia , coś w tym sensie , wstyd .
napewno hutnicy bo zobaczeniu nowego loga będą pracować bardziej produktywnie oby tylko nie pytali o podwyżki bo nowe logo musi kosztowac tak jak zmiany na lepsze w hucie...
Nie podzielam opinii, że nowe logo jest lepsze. Typowe, stare logo Krosna było i jest rozpoznawalne na całym świecie. Ma w sobie akcent humanistyczny - sylwetkę czowieka. Nowe logo jest bezpostaciowe, bezosobowe, takie sobie - ładne, ale nijakie. Zmiana jest niepotrzebna, całkowicie niepotrzebna. Skoro opieramy sie na tradycji, po co zmieniać to, co było dobre. Znaczek to niech sobie Skoda zmienia, bo jest tragiczny.
Ja tam nie wiem, ja się na tym może nie znam, ale śmiem twierdzić, że to nowe logo jest o 1000 razy lepsze niż kiedyś te "dwa krzywe .....", które poprzedni właściciel zafundował hucie za sporą kasę...... kto pamięta jeszcze takie "dwa .... jasne i ciemne niebieskie" na szczycie biurowca....... skręcone, wytrzepane sporty, albo piszczele do krzywych rurek...
Czekam w takim razie jak Apple zmieni swoje logo na Gruszkę albo Arbuza :) Marketing nieźle się musiał czymś zjarać podejmując taką durną decyzję....