biznes

"Jak skutecznie poradzić sobie z trudnym klientem" - spotkanie w Inkubatorze

  • Szkolenie dedykowane przedsiębiorcom działającym w branży beauty.
  • 02 października 2023 (poniedziałek), godz. 10:00
  • Inkubator Przedsiębiorczości Krosno (ul. Żwirki i Wigury 15)
  • Udział bezpłatny

Inkubator Przedsiębiorczości Krosno zaprasza na szkolenie, które odbędzie się pod hasłem "Jak skutecznie poradzić sobie z trudnym klientem w branży beauty?" Szkolenie to jest dedykowane wszystkim profesjonalistom związanym z branżą urody, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności obsługi klienta i podnosić jakość świadczonych usług.

Spotkanie odbędzie się 2 października (poniedziałek) w godzinach od 10:00 do 14:00 w Inkubatorze Przedsiębiorczości Krosno (ul. Żwirki i Wigury 15).

Inkubator Przedsiębiorczości Krosno

Tematyka szkolenia:

  • Rozpoznawanie różnych typów trudnych klientów
  • Skuteczna komunikacja i budowanie pozytywnych relacji z klientem
  • Techniki radzenia sobie z reklamacjami i niezadowoleniem klienta
  • Rozwiązywanie konfliktów w sposób profesjonalny
  • Udoskonalanie umiejętności obsługi klienta w kontekście branży beauty
  • Studium przypadku: praktyczne scenariusze i rozwiązania
  • Możliwości pozyskania dofinansowania na rozwój salonu oraz szkolenia branżowe.

Prelegent: Marcin Bobusia - trener, konsultant, przedsiębiorca. Jest certyfikowanym trenerem umiejętności miękkich, przedsiębiorcą i managerem. Ponad 10 lat pracował z największymi firmami farmaceutycznymi. Stworzył najlepszy zespół przedstawicieli medycznych w kraju, który był na 1 miejscu w rankingu przez prawie 2 lata, co przełożyło się na duże zyski. Od ponad 2 lat współpracuje z placówkami medycznymi, skoncentrowany na szkoleniu managerów, właścicieli i pracowników placówek medycznych, firm farmaceutycznych i aptek. Do tej pory w jego kursach zarządzania i komunikacji wzięło udział ponad 300 uczestników.

Szkolenie jest bezpłatne. Udział w nim zostanie potwierdzony certyfikatem.

 - Zapewniamy Państwa, że szkolenie będzie doskonałą okazją do poszerzenia swojej wiedzy i umiejętności w obszarze obsługi klienta w branży beauty. Dzięki praktycznym wskazówkom i studiom przypadku, będziecie mogli lepiej zrozumieć, jak skutecznie radzić sobie z trudnymi sytuacjami i budować trwałe relacje z klientami - zachęcają organizatorzy szkolenia.

Rejestracja pod adresem kamila.fedycka-kustron@ip-krosno.pl lub bezpośrednio przez formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj.

opublikowano 13.09.2023 09:44
przeczytano 760 razy
źródło informacji: Inkubator Przedsiębiorczości Krosno
inne wydarzenia
REKLAMA