DYSKUSJE - ZGŁOŚ WPIS NA FORUM
Dzień z życia turysty w Krośnie. Jak Will hotelu szukał

Bardzo dobrze, że pokazuje się też takie sytuacje - szkiełkiem obiektywu i okiem turysty - to jest doświadczenie osób przejeznych, nieznających miasta, które odkrywają je z marszu bez przygotowania. Warto wiedzieć, na jakie trudności trafiają, bo to nie ma być pusta krytyka, tylko szansa, aby to szybko i sprawnie zmienić, udoskonalić, ułatwić poruszanie się po mieście, a przede wszystkim zdobywanie informacji. To właśnie informacja! ma być jasna i czytelna, wyraźna, łatwa do znalezienia, informacja jest pierwszą, która nakierowuje człowieka na dalsze poszukiwania i odkrywanie atrakcji miasta, czyli komunikacja między miastem a turystą ma stać na pierwszym miejscu. Nie znalazł na stronie CDS informacji o zwiedzaniu, rezerwacji przewodnika z wyprzedzeniem. Nie wiedział, miał prawo. Ale też to, że nie znalazł, nie znaczy od razu, że ten informacji na stronie nie ma. Jest, ale być może należałoby ją zaznaczyć wyraźniej.

Minimum 1 słowo.
Uwaga:
Zgłoszenie trafi do moderatora, który podejmie ostateczną decyzję o usunięciu wpisu lub jego pozostawieniu.
DYSKUSJE
TWOJE KONTO
  • Zaloguj się aby uzyskać dostęp do konta
PYTANIA, PROBLEMY, SUGESTIE
13 493 44 44
REKLAMA