McKinsey & Company przeprowadziła szeroko cytowane badania na temat skuteczności akcji promocyjnych. Wyniki były dosyć zaskakujące i pokazały, że:
- tylko 16% promocji rzeczywiście prowadziło do trwałego wzrostu zainteresowania i sprzedaży,
- średnio tylko około 11% promocji powodowało wzrost zysków
Promocja tego typu nie pomoże. Zróbcie coś, dzięki czemu Krosno będzie się naprawdę wyróżniało i dzięki czemu będzie się lepiej żyło. Komunikacja to jest coś, co trzeba gruntownie poprawić.
Wpuśćcie tory wgłąb, tworząc jedyne "metro" na Podkarpaciu. Na wierzchu mogą być powstać tereny zielone, cokolwiek. Inwestycja, oprócz bycia genialnym rozwiązaniem problemów komunikacyjnych, może być podciągnięta pod standard "budowli adaptowanej do funkcji ochronnej" (wg ustawy o Obronie Ojczyzny Dz.U. 2022 poz. 655, art. 211–212 oraz Krajowego Planu Zarządzania Kryzysowego). To będzie krok milowy dla miasta.