"szybkie ładowanie 50kW" - to brzmi bardzo dobrze, ale prawdą nie jest. Najpopularniejsza obecnie Tesla 3 z podstawową baterią 57.5 kWh od 20% do 100% przy ładowarce wspomnianej w artykule 50kW to ponad godzina ładowania. Podczas gdy w całej europie buduje się obecnie stacje 150kW+, my cieszymy się z pozorów elektromobilności.Budowanie "wolnych" ładowarek 50kW ma sens - gdy jest ich równolegle kilka sztuk, wtedy każdy zainteresowany podłacza się - i ładuje podczas załatwiania spraw urzędowych, spaceru, zakupów. Gdy jest jedno gniazdo tego typu, to jeśli jesteśmy w trasie, oznacza to często dwie godziny sesji obejmujące również czekanie na zwolnienie ładowarki przez poprzednika. Ładowarka przy salonie Volkswagena i Skody na ulicy Lwowskiej, z tego co mnie pamięć nie myli (podobnie jak Ładowarka przy Fiacie) jest dostępna tylko dla klientów salonu.