Kilka lat historii. Kiedy wymyślono strefę przemysłową na lotnisku, powstał Kom itet Obrony Lotniska. W spotkaniach uczestniczyło czynnie 4 przeciwników likwidacji lotniska. Niepodważalnym autorytetem był nie żyjący już,emerytowany kapitan LOT-u Pan Płatek. Z wypowiedzi Pana Prezydenta Przytockiego wynikałało, że opinia tego fachowca jest nieważna. Strefa przemysłowa, to przejściowy etap w całkowitej likwidacji lotniska.Komitet Obrony lltniska to zasłona dymna dla uspokojenia społeczeństwa. Lotnisko pasażerskie w Krośnie to konkurancja dla Jasionki w Rzeszowie. Tajemnica dwukrotnego wyboru na prezydenta Roku. Budowa tego masztu to jeden z etapów długofalowej likwidacji lotniska, samolot to nie hulajnoga. nie tylko uczeń popełnia błędy a awaria dotyczy każdego samolotu w powietrzu. Ktoś kto podpisał pozwolenie na budowę to powinien wylecieć z hukiem z pracy i zająć się zamiataniem ulic, żeby nie żebrać. Precz z masztem, precz z zaśmioecaniem przestrzeni powietrznej wokół lotniska. Lotnisko to wizytówka Krosna.Tutaj przed II wojną światową szkolili się broniący Angli Polscy lotnicy
To nie jedyny błąd UM. Łącznica kolejowa Krosno-Rzeszów, to nie przez Jedlicze-Męcinke, tylko Krosno-Turaszówkę w lini prostej przez Ustrobną do Wojaszówki.