MarcoPolo
Zaczynam mieć wrażenie, że nie do konća zapoznałeś się z mapą tamtych terenów i zamysłem Miasta na ich wykorzystanie.
Jak już wspomniałem w zakresie objętym ewentualnym przyłączeniem znajdują się raptem 3 budynki mieszkalne (jeden przy ul. Grunwaldzkej w Krościenku Wyżnym i dwa w Targowiskach przy ul. Kolejowej). Wszystkie te zabudowania znajdują się po zachodniej stronie linii kolejowej. Ewentualne budynki w strefie inwestycyjnej będą po drugiej stronie tej trasy.
Planowany łącznik z Krosna do DK19, a później do S19 w założeniu ma przebiegać takim śladem, by wykorzystać istniejący pas startowy lotniska.
Podsumowując te wszystkie sprawy, odległości od najbliższych zabudowań nie powinny być, tak na pierwszy rzut oka, mniejsze niż 100 metrów.
Umierający rynek to jest inny temat, w którym nie do końca wina leży po stronie Miasta. Dodatkowo władza powinna działać wielozadaniowo, więc nie widzę problemu w podjęciu także i tej sprawy. Na zachętę powiem, że do rozpoczęcia dowolnych konsultacji społecznych potrzebne jest zebranie raptem 50 podpisów zainteresowanych osób. Oczywiście muszą mieć czynne prawo wyborcze do Rady Miasta Krosna.
P.S. Czy ktoś był na spotkaniu w RCKP i jest w stanie przekazać jakieś ciekawe, nowe informacje?