FORUM
Piłka ręczna - grupa
person monika821
28.02.2018 11:41

ja też mogłabym pograć ;)

person
monika821
na forum od lutego 2018
person PanPan
19.12.2017 21:13

Już zaakceptowane, tym zainteresowanym znajomym też podrzuc link, to ich dodam :)

O dzięki, to spróbuję się czegoś dowiedzieć o tej hali. Chyba, że Ty już coś więcej wiesz na temat wynajmu :D

person
PanPan
na forum od listopada 2017
person kubaa
19.12.2017 20:20

Wyslalem prosbe o dodanie do grupy co do hali jest mozliwosc wynajecia hali przy ulicy Piotra Skargi w szkole budowlanej :)

person
kubaa
na forum od listopada 2017
person PanPan
19.12.2017 08:36

Link do grupy:

facebook.com/groups/763988866946486/

Jakby admini usuneli, to najwyzej na PW wysle :)

Tylko jeszcze hali trzeba poszukac i mozne sie uda. Swego czasu do Brzostku jezdzilem, ale z Krosna to dosc daleko :/

person
PanPan
na forum od listopada 2017
person kubaa
18.12.2017 21:48

czy mozna prosic o dodanie do grupy? mam okolo 5-6chentych osob

person
kubaa
na forum od listopada 2017
person PanPan
18.12.2017 19:10

Sorry, ze tak ucichl temat.

Grupe na fb mam zalozona, z tym ze w wieszosci sa tam osoby z Frysztaka (sam tez tu mieszkam), ale bylo za malo chetnych zeby cos pograc. Dlatego szukam w troche szerszym gronie :)

Podpowiecie mi jeszcze na temat hali? Bo pasowalaby wymiarowa albo chociaz zblizona i nie wiem gdzie w Krosnie taka jest (w miare dostepna). 

Moze z Wasza pomoca udaloby sie cos ogarnac i pograc :)

person
PanPan
na forum od listopada 2017
person hubert
02.12.2017 02:11

Proponuję założenie grupy na fb pt ręka krosno

person
hubert
na forum od listopada 2017
person kubaa
29.11.2017 19:04

Jak najbardziej chetnych bedzie sporo :)

person
kubaa
na forum od listopada 2017
person hubert
29.11.2017 02:37

Można coś pograć jestem za

person
hubert
na forum od listopada 2017
person PanPan
25.11.2017 19:32

Czy byliby jacyś chętni, żeby regularnie grywać w piłkę ręczną? Mam na myśli czysto amatorską, rekreacyjną gierkę.

person
PanPan
na forum od listopada 2017
FORUM TWOJE KONTO
PYTANIA, PROBLEMY, SUGESTIE
phone 13 493 44 44
REKLAMA
equalizer Reklamę wyświetlono 35785 razy