A Krosno24.pl mogło odpowiednio wcześniej wrzucić chociażby krótka informacje o wydarzeniu. Wierzę że oprócz mnie sa osoby nie mieszkające w Krosnie na stałe a sprawdzające niusy z Krosna. I ja zamiast odwiedzić Krosno za tydzień jestem dzis.
Artykuł że oho ho i wydarzeń z 50 a jak się pójdzie na rynek to dramat... Zespoły zapraszane to chyba tylko emerytów cieszą... Non stop to samo czyli nic... Balony dmuchane, jakieś pierogi oscypki i żelki dla dzieci... 95% wsi wokół Krosna ma 1 coroczną imprezę, która jest 3 x lepsza niż krośnieńskie coroczne byleco...
Świetna inicjatywa, super pomysł na promocję miasta. Są wakacje, dużo ludzi też w mieście zostało i potrzeba takich wydarzeń. Zgadzam się tylko z Lukii- większa promocja by się przydała. Także poza miastem.
Świetny i estetyczny pomysł na promocję i reklamę a zarazem czytelna informacja dla mieszkańców miasta, regnionu i turystów którzy odwiedzają miasto.
Po prostu jasno i czytelnie wiadomo że coś się w mieście dzieje lub będzie dziać!
Niestety nie raz spora ilość mieszkańców Krosna i regionu jest niedoinformowana że coś w Krośnie będzie się działo.
->Informacja do Prezydenta miata Krosna.Takie banery powinny być przy każdej sztandarowej inprezie miasta Krosna!
Cieszę się, że Krosno tak się rozwija. Od happeningu to tak rozbudowanej imprezy. Oby tak dalej!