Za wiaduktem ruch w kierunku Sanoka puszczony jest nową jezdnią o długości ok. 600 m. Jednocześnie przy starej jezdni trwają prace polegające na ułożeniu krawężników, wybudowaniu chodnika i ścieżki rowerowej. Będzie również położona nowa warstwa asfaltu na jezdnię.
Od strony Jasła, za skrzyżowaniem z ulicą Krakowską do skrzyżowania z ulicą 1000-lecia, wykonana została prawa jezdnia obwodnicy. Na jezdni lewej robiony jest prawoskręt i droga serwisowa do salonu samochodowego i na stację paliw.
W Polance funkcjonuje już rondo. Prawie gotowy jest także łącznik od ronda do drogi krajowej, który czeka jedynie na ostatnią warstwę asfaltu
Intensywne prace trwają przy budowie nowego wiaduktu. Konstrukcja podpór jest najbardziej czasochłonnym zadaniem. Gotowa jest już część skrajnej podpory, kolejne są zbrojone i przygotowywane do betonowania. Podpory wiaduktu będą mieć inną konstrukcję niż te przy starym.
Do samego wiaduktu dochodzi nasyp, który został utworzony warstwami ziemi ze specjalnym spoiwem, później był ubijany walcami. Do wykonania zostały jeszcze warstwy konstrukcyjne pod jezdnię
W okolicach wiaduktu, przy torach kolejowych (na zdjęciu po prawej) powstanie plac manewrowy, pod którym są cztery bardzo duże zbiorniki retencyjne. Trafia do nich woda z kanalizacji deszczowej ze wszystkich kratek na drodze
Dalszy ciąg będzie miała także ulica Okulickiego pod wiaduktem, która będzie się łączyć z ulicą Marii Skłodowskiej-Curie
Pamiętajmy, że na remontowanym odcinku drogi krajowej w terenie zabudowanym obowiązuje ograniczenie prędkości do 30 km/h. Robotnicy apelują o wolną jazdę, gdyż często obawiają się o swoje bezpieczeństwo.
Do zakończenia inwestycji drogowcy nie zapowiadają już większych utrudnień. Ruch wahadłowy może być wprowadzony podczas końcowych prac związanych z położeniem ostatniej warstwy asfaltu. Oddanie wyremontowanego odcinka obwodnicy ma nastąpić pod koniec listopada.
Zobacz galerię zdjęć na portalu.