Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem angielskim
Jakie zadania czekają na Ciebie? - udzielanie porad i odpowiadanie na zapytania Klientów, które dotyczyć będą zdefiniowanych grup urządzeń elektrycznych lub elektroniki użytkowej, - informowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacyjnych (telefon, e-mail) o przebiegu prowadzonych spraw reklamacyjnych - praca z Klientami w języku angielskim - obsługa wewnętrznego systemu CRM ds. reklamacji/obsługi Klientów, - budowanie eksperckiego wizerunku firmy oraz obsługa zgłoszeń posprzedażnych Klientów, - przekazywanie uwag oraz innowacyjnych pomysłów, które pozwolą na doskonalenie wewnętrznych procesów, - bezpośrednia współpraca z osobami zarządzającymi obsługiwaną marką urządzeń Jakich umiejętności oczekujemy od Ciebie? - biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z Klientami (warunek konieczny), - komunikatywność i otwartość na potrzeby rozmówcy, - cierpliwość, empatia i asertywność, - zdolność do identyfikowania potrzeb Klienta, - otwartość na poszerzanie swojej wiedzy - wiedza z zakresu elektroniki, mechaniki (mile widziana) Co dla Ciebie mamy? - szkolenia i suport w rozwoju – od młodszego specjalisty do mistrza komunikacji - wsparcie współpracowników - świadczenia socjalne, dofinansowanie szkoleń i świetne benefity (Karta Multisport, karta lunchowa, prywatna opieka medyczna) - pracę w fajnym miejscu, bo dobrze nam razem. Jeśli chcesz być członkiem naszej ekipy, gdzie każdy dzień to nowa przygoda, podeślij nam swoje CV. Nie czekaj- z nami każdy gadżet staje się wsparciem w codziennym życiu.
KONTAKT
https://fixit.traffit.com/public/an/77fd492e0f054e3eafdeef3f25d169547a33633d
Kontaktując się powołaj się na krosno24.pl
Ogłoszenie nr 1581940 | dodane przez: rekrutacja_fixit
ważne od: 03.12.2025 do: 31.12.2025
Ogłoszenie pochodzi z portalu Krosno24.pl