Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem angielskim
Jakie zadania czekają na Ciebie?
- udzielanie porad i odpowiadanie na zapytania Klientów, które dotyczyć będą zdefiniowanych grup urządzeń elektrycznych lub elektroniki użytkowej,
- informowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacyjnych (telefon, e-mail) o przebiegu prowadzonych spraw reklamacyjnych - praca z Klientami w języku angielskim
- obsługa wewnętrznego systemu CRM ds. reklamacji/obsługi Klientów,
- budowanie eksperckiego wizerunku firmy oraz obsługa zgłoszeń posprzedażnych Klientów,
- przekazywanie uwag oraz innowacyjnych pomysłów, które pozwolą na doskonalenie wewnętrznych procesów,
- bezpośrednia współpraca z osobami zarządzającymi obsługiwaną marką urządzeń
Jakich umiejętności oczekujemy od Ciebie?
- biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z Klientami (warunek konieczny),
- komunikatywność i otwartość na potrzeby rozmówcy,
- cierpliwość, empatia i asertywność,
- zdolność do identyfikowania potrzeb Klienta,
- otwartość na poszerzanie swojej wiedzy
- wiedza z zakresu elektroniki, mechaniki (mile widziana)
Co dla Ciebie mamy?
- szkolenia i suport w rozwoju – od młodszego specjalisty do mistrza komunikacji
- wsparcie współpracowników
- świadczenia socjalne, dofinansowanie szkoleń i świetne benefity (Karta Multisport, karta lunchowa, prywatna opieka medyczna)
- pracę w fajnym miejscu, bo dobrze nam razem.
Jeśli chcesz być członkiem naszej ekipy, gdzie każdy dzień to nowa przygoda, podeślij nam swoje CV. Nie czekaj- z nami każdy gadżet staje się wsparciem w codziennym życiu.

Ogłoszenie nr 1581939 | dodane przez: rekrutacja_fixit
ważne od: 03.12.2025 do: 31.12.2025
Ogłoszenie pochodzi z portalu Krosno24.pl