Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (w Zespole Utrzymania Klienta)
Stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (w Zespole Utrzymania Klienta) Miejsce pracy: Krosno/hybrydowo Pracodawca: nazwa.pl Marka nazwa.pl jest częścią działającego globalnie w niemal 100 krajach na świecie NetArt Group. Spółka dostarcza klasyczne usługi hostingowe oraz usługi w chmurze świadczone w modelu Software as a Service, Platform as a Service i Infrastructure as a Service. Oferta nazwa.pl obejmuje także usługę CDN, certyfikaty SSL ECDSA oraz rejestrację ponad 300 różnych rozszerzeń domen. Do naszego Zespołu Utrzymania Klienta szukamy osoby, która swobodnie czuje się w rozmowach telefonicznych, potrafi budować relacje oparte na zaufaniu i partnerskim podejściu, a przy tym skutecznie odpowiada na potrzeby Klientów. Na co dzień będziesz kontaktować się z Klientami, którzy już korzystają z naszych usług. Do Twoich zdań będzie należeć udzielanie wsparcia i pomocy poprzez odpowiedzi na pytania, rozwiewanie wątpliwości i dopasowywanie rozwiązań do ich potrzeb. Szukasz miejsca, które pozwoli Ci się rozwijać, a przy tym da możliwość pracy w firmie z wiodącą pozycją na rynku? Dołącz do nas! JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY: • pracę w organizacji o wiodącej pozycji na rynku, • rozwój w największej firmie w Europie Środkowo-Wschodniej świadczącej usługi hostingu w chmurze, • udział w ekscytującej ekspansji zagranicznej na 160 rynków całego świata, • profesjonalny proces wdrożenia, • możliwość realizowania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań, • szeroka perspektywa awansu w strukturach organizacji, • możliwość pracy zdalnej, • rozbudowane zaplecze socjalne oraz system licznych benefitów, • wydarzenia firmowe sprzyjające integracji zespołów, • stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń, • elastyczną formę współpracy, • nowoczesne i dobrze skomunikowane biuro w Krośnie. PROFIL KANDYDATA: • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży lub utrzymaniu relacji z klientami), • biegła obsługa komputera, • umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów i zarządzania trudnymi sytuacjami, • pro-klienckie podejście pozwalające na budowanie pozytywnych relacji, • umiejętność dostosowywania komunikacji do indywidualnych potrzeb Klienta, • zdolności negocjacyjne, • chęć poszerzania wiedzy oraz otwartość na codzienne wyzwania. Mile widziane będą: znajomość branży IT lub wcześniejsze doświadczenie w firmie technologicznej, znajomość systemów CRM. ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI: • prowadzenie rozmów telefonicznych (wychodzących i przychodzących) oraz obsługa korespondencji mailowej, • identyfikowanie potrzeb Klientów i proponowanie najlepiej dopasowanych rozwiązań, • negocjowanie warunków kontynuacji współpracy, • prezentowanie dodatkowych usług odpowiadających bieżącym potrzebom Klientów, • zapewnianie wysokiej jakości obsługi oraz budowanie pozytywnych relacji, • praca z systemem CRM oraz innymi narzędziami informatycznymi. Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś! https://nazwapl.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-obslugi-klienta-zespol-utrzymania-klienta,ja,3340?source=1007
KONTAKT
https://nazwapl.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-obslugi-klienta-zespol-utrzymania-klienta,ja,3340?source=1007
Kontaktując się powołaj się na krosno24.pl
Ogłoszenie nr 1571688 | dodane przez: nazwapl
ważne od: 30.10.2025 do: 13.11.2025
Ogłoszenie pochodzi z portalu Krosno24.pl